zondag 12 september 2010

Vera's outfit en ooglook.


Dit is Vera, mijn zusje. Ze is 16 jaar en een hele leuke meid.
Ik vroeg gister aan haar, of ik haar misschien eens mocht opmaken. Dit vond ze wel erg leuk en ze vroeg om een roze ooglook. Dus deze kon ze krijgen!

Ze is gister lekker met mijn moeder wezen shoppen, de kleding die ze bij deze outfit draagt zijn haar aankoopjes. Je ziet er goed uit Veer! :)
Vera heeft veel leuke kleding en ze kan goed poseren, dus misschien komt ze me vaker helpen voor wat outfit foto's. Wat vinden jullie?

Dit is de ooglook die ik bij haar had gemaakt. Roze, roze en roze!
Vera is net als ik, een echt meisje. Ze vindt make-up erg leuk, maar zo heel veel weet ze er nog niet van. Toen ik deze ooglook had gemaakt, vond ze hem zelf best heftig. Maar hij staat haar echt prachtig.


Wat een prachtige ogen heeft ze toch, en wat een lange wimpers! *jaloers*

Ik ben begonnen met een highlighter in haar binnenste ooghoeken en onder haar wenkbrauwen. Toen bracht ik een licht roze kleur aan over haar ooglid en in haar arcadeboog bracht ik wat donkere roze aan. Dit heb ik met elkaar geblend. Ik heb tot slot nog wat eyeliner aangebracht en mascara en tadá!
De kleuren stonden erg mooi bij haar bruine ogen en het maakte haar look echt af.
Ik kan me voorstellen dat ze dit zelf vrij heftig vond, ze draagt zelf namelijk altijd alleen een beetje mascara en poeder. Maar zussie je kan het hebben :D


En hier staan we dan samen!
Ik ben hier zo ongeveer make-uploos en Vera ziet er op en top uit. Haha

Vinden jullie het leuk als Vera mij af en toe komt helpen met leuke outfit foto's of ooglooks? Ik hoor het graag van jullie, want volgens mij vond Vera het erg leuk om te doen.

Liefs, Lotte

17 opmerkingen:

  1. ja, ik vind dat leuk :D
    en leuk voor haar dat ze een zus heeft die haar zo mooi kan opmaken :P

    mooie look + mooie outfit
    = we want more.

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. deze look is mooi gedaan!!!
    Ik hou van roze, maar als ik het in een ooglook maak heb ik altijd het gevoel alsof ik in me ogen heb zitten wrijven en dat heb ik bij deze look zeker niet!!! ik gam zeker proberen na te maken!!!

    Superleuk gedaan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke look en kleding!
    Beautyness zit bij jullie in de familie:D
    2 mooie dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat jij met je zus hebt, heeft mijn moeder met mij. Die wil me ook opmaken.
    Ik had graag wat meer verschil in de kleuren willen zien bij het roze, want het is nu aardig Roze xD Maar het staat zeker niet verkeerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Aquilance, Vera heeft zelf de kleurtjes bij elkaar gezocht, het zijn 3 verschillende tinten. Dus het niet één veeg roze.

    Bedankt voor jullie leuke reactie's vera vind het erg leuk om te lezen :D haha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een super leuke outfit!

    Ik vind deze manier van atrikelen erg leuk :D

    En ze lijkt best wel op jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een knappe zus heb jij, heel erg leuke post! Ik denk dat ze ook wel een geschikt model zou zijn om je te helpen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. erg mooi zeker vaker doen ja!! waarvan komt haar kleding??

    BeantwoordenVerwijderen
  9. erg leuk artikel dit!
    het staat haar mooi, dat roze :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zeker een leuk idee om vaker te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie ooglook en geweldige outfit ! :) Leuke foto trouwens ! :D :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. @Laura, het vestje en t-shirt komen van de Only en haar jeans komt van de H&M.

    Bedankt allemaal voor de positieve reactie's, we gaan het vaker doen op deze manier :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. haha sorry :$
    ik dacht dat ik iets ander gekopieerd had haha

    Mooie look!
    hoe duur was het roze vest?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. @anoniem. Volgens mij was dat vest ongeveer 35 euro.

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.