donderdag 9 september 2010

Vestje van Only gespot!


Wanneer ik aan het rond dromen ben in de stad, kom ik af en toe een leuk kledingstuk tegen. Ik vind het leuk om sommige kleding items met jullie te delen. Ik duik dan een pashokje in met dat leuke vestje, shirt of ander kledingstuk en maak er dan snel een kiekje van.

Laatst zag ik dit vestje van Only in de winkel hangen. In eerste instantie dacht ik, "is dit vestje wel van Only?". Want ik had niet verwacht dat Only met zo'n soort vestje zou komen.
Hij is echt apart, je houdt er van of niet. Hij is best kitchy met die strikjes en de gouden details. Een opvallend vestje is het zeker, ik hou er van!
Eigenlijk is hij best schattig, als je hem combineert met basic kleding stukken. Ik heb hem niet gekocht omdat hij zo rond de 60 euro kost en dat vond ik eigenlijk iets te veel. Maar hij blijft cute!

Liefs, Lotte

8 opmerkingen:

  1. ha lol grappig vestje met al die strikjes:p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuk vestje!
    Ik zou alleen 60 euro neerleggen als ik alles al had van mijn wishlist en geld over ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 60 euro. Dat vind ik wel erg veel o_o.
    Maar hij is echt super cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Best wel duur voor Only inderdaad! Het is niet echt mijn ding :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh, dit vind ik super! 60 euro is wel een beetje veel voor only...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OH my hij is wel errug leuk zeg!
    Maar 60 euries is idd een beetje te veel van het goed.. :(

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zestig euro!?!? bij only! jammer zeg, want hij is dus wel uber cute!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.