woensdag 13 oktober 2010

88 Metal mania pallet


Voor mijn verjaardag kreeg ik van mijn ouders mijn aller eerste 88 pallet. De 88 palettes zijn erg populair onder vele beautybloggers, daarom was ik ook erg nieuwsgierig. M'n ouders gaven mij het Metal mania pallet. Een prachtig pallet met allemaal metallic kleurtjes. De kleuren verschillen van koel naar warm. Er zitten veel bruin tintent tussen, maar ook paars, roze, grijs.
Ik was helemaal onder de indruk van het pallet, ik wist gewoon niet met welk kleurtje ik moest beginnen.


Het Metal mania pallet komt van de Boozyshop, bij de Boozyshop verkopen ze verschillende 88 palettes.


Het zijn echt prachtige kleuren, ik weet zeker dat ik hier veel verschillende looks mee kan maken. Ik had zelf nog nooit een 88 pallet in mijn handen gehad, in eerste instantie viel het formaat me een beetje tegen. Stiekem had ik het pallet iets groter verwacht. De oogschaduwtjes zijn iets kleiner dan een munt van 10 cent. Maar goed, er zitten wel 88 kleurtjes in, dus er zit genoeg in!

Ik heb even wat willekeurige kleurtjes uit gekozen en op mijn hand aangebracht.


De pigmentatie van dit pallet is echt super goed, over elk kleurtje zit een metallic glansje. Dat maakt de oogschaduw net even wat anders, het geeft een mooi effect.
Ik ben helemaal enthousiast geworden van dit pallet en jullie kunnen binnenkort zeker wat ooglooks verwachten.

Liefs, Lotte

6 opmerkingen:

  1. Mooie kleurtjes en goede pigmentatie ! =) Bedankt voor de review en swatches :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waw, ik zou helemaal overdonderd zijn met zo'n palet voor m'n neus! Kun je ook even meegeven waar je die online koopt?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwie! Prachtig :-)

    @ lotofstyle, Onder de 2de foto staat dat ie van de boozyshop komt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als ik dat 3de plaatje heel voorzichtig scrol geeft dat echt een grappig effect xD
    Wat een prachtige pigmentatie trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.