maandag 18 oktober 2010

Afvallen: na drie weken.


Week drie zit er alweer op. Deze week was niet echt een goede week voor mij, als ik naar het afvallen kijk. Deze week was ik namelijk zelf jarig en mij moeder was gister jarig. Dan weet je het wel, je eet een 'klein' gebakje en wat hapjes. Zeer teleurgesteld moet ik dan ook vertellen dat ik niets ben afgevallen. Dit is wel even een tegenvaller, want stiekem hoopte ik het toch.
Deze week ben ik wel begonnen met sporten. Ik ben twee keer naar de sportschool geweest en hier heb ik mezelf een uur in het zweet gewerkt. Vrijdag avond heb ik ook paard gereden. Ik heb dus wel aardig wat beweging gehad. Deze week ga ik weer lekker door met sporten, ik voel me er een stuk beter door!
Deze week wil ik eigenlijk een beetje 'opnieuw' beginnen met afvallen. Ik ga me weer goed aan mijn eigen regeltjes houden en goed mijn best doen. Hopelijk heb ik volgende week maandag een beter resultaat. Maar ik hou de moed er in, ik ga er gewoon mee door :)

Liefs, Lotte

8 opmerkingen:

  1. Dat maakt helemaal niets uit. :-) je ziet wel vaker dat naar een paar weken het allemaal net iets langzamer gaat. Blijf de dingen vinden die jou motiveren (zoals erover schrijven, zoals je eerder zei) en gewoon lekker doorgaan. Sporten is super goed, je zal zien dat het zijn uitwerking gaat hebben! ik ben heel benieuwd naar je volgende '' Ik ga afvallen ''.
    Succes in ieder geval deze week!

    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Trouwens,
    Nog 1 volger en je hebt 100 bloglovin followers! Gaat hartstikke goed hé met je weblog:D
    Ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Janneke, aaah dankje wel :) Reacties motiveren me ook om door te zetten!
    Ja het gaat hartstikke goed met m'n blog, had ik nooit kunnen verwachten! hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer, maakt het maakt niet uit. Je ziet ook wel vaak bij mensen dat als ze beginnen met sporten ze niet zoveel afvallen (heeft met je spieren enzo te maken). Succes met weer een nieuwe week!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Moet het niet zijn in de zin : "Maar ik hou de moeD er in, ik ga er gewoon mee door :)"

    En ach bij iedereen gaat het na een aantal weken wel wat trager :)
    Het lukt je wel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Sarah, haha ja je hebt gelijk. Wat dom, dat had ik niet eens zien staan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooh, wat leuk dat je paard hebt gereden, heb ik vroeger voor een lange tijd gedaan, zo een leuke sport :) Veel plezier ermee en succes op de sportschool en met het afvallen ! =)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Trek het je niet te hard aan meid, op je verjaardag mag, of MOET je zelfs zondigen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.