donderdag 7 oktober 2010

Beautyproducten van de H&M.

Behalve leuke en draagbare kleding, verkoopt de H&M ook beautyproducten. Ik loop er wel eens langs, maar ik krijg nooit de dwang om iets te kopen. Mijn gevoel zegt dat het vast troep is en van slechte kwaliteit. Maar waarom zou het perse troep/slecht zijn?
Wel heb ik een aantal nagellakjes van de H&M, hier ben ik super tevreden over. Dus waarom dan geen beautyproducten? Ik wil binnenkort wat producten gaan kopen en testen. Ik ben erg benieuwd, naar welke producten jullie nieuwsgierig zijn.
Laat me in een reactie even weten, van welk product(en) je graag een review zou willen lezen. Dan ga ik binnenkort wat beauty producten shoppen en testen. Laat het me weten! :)

Liefs, Lotte

13 opmerkingen:

  1. Die eyeshadow palette, nagellak en die poeder zou ik wel eens een review van willen zien en die lipgloss misschien ook wel :D Bedankt alvast ^^ :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Lotte,

    De bronzer die staat afgebeeld heb ik zelf en daar ben ik niet enthousiast over. Wel zou ik van die rose lipgloss een review willen lezen..

    Love,
    Aniek

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die oogschaduw in dat rechter potje en de lipstick.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Absoluut de lipstick en de lipgloss echt ik ben heel benieuwd! en vooral die mooie donker rode lipstick, misschien een dupe van chanel??
    Haha
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik zou graag willen weten hoe de bronzer uit pakt ook ben ik naar de oogschaduw benieuwd maar bij onze h&m verkopen ze geen makeup en nagellak hier baal ik wel van want ik zou graag de lipsticks willen testen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De oogschaduw ben ik wel benieuwd naar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik ben benieuwd naar de poeder en de lipsticks :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De oogschaduw in het potje met kwastje helemaal rechts!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De lipstick!
    Love you're blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb er nog nooit eits van gebruikt, dus ben benieuwd naar de kwaliteit. Vooral nagellak ben ik gek op:)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb zelf een oogschaduw van hema. In zo'n langwerpig dosje, en dan 2 kleurjtes in van de ronde smartie dingen. Ik vind ze erg fijn. Ben benieuwd naar jou mening.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. @Aquilance, Hema? Hier heb ik het over de H&M. Of bedoel je dat ook?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zou wel willen weten wat je van het oogschaduw palletje vind .. Heb hem namelijk zelf en vind hem wel oké.. Pigmentatie, mwah. Hij is jammer genoeg ook erg korrelig :(.

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.