zondag 10 oktober 2010

Chocolade verjaardagstaart.

Aanstaande dinsdag ben ik jarig, ik word dan alweer 21 jaar en vandaag vierde ik dit met mijn familie. Een aantal familie leden wonen in de buurt, maar er wonen er ook wat verder weg. Daarom is het wel net zo handig om mijn verjaardag in het weekend te vieren. Het was een hele gezellige dag en ik heb heerlijk genoten van de hapjes en mijn eigen gemaakt chocolade taart. (stoute ik! haha). Mijn chocolade taart was een groot succes, daarom wil ik hem graag even met jullie delen.
Eigenlijk heb ik hem niet helemaal zelf gemaakt, want ik gebruikte een kant en klaar pakketje van Dr. Oetker

Het was een mini chocolade taartje en hij was verrukkelijk. Het was een soort van chocolade cake, hierover lag een laag gesmolten chocolade glazuur en chocolade versiering. We hadden ook nog een enorme slagroomtaart, maar daar ben ik zelf niet zo'n fan van. Dus vandaar een chocolade taartje, I love chocola! Het enige wat ik zelf moest toevoegen, waren twee eieren en 100 gram boter.


Hmmmmm, ik krijg er direct weer zin in. Is dat nou even jammer dat ik aan de lijn doe.

Liefs, Lotte

11 opmerkingen:

  1. AAAH.
    Chocolalalalalaaaa.
    Ik wil ook, ik heb zo'n zin in chocola. Maar ik moet stoppen, IK krijg er puistjes van =(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi, hij was inderdaad verrukkelijk! Wij zijn inmiddels ook weer thuis, liefs Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Renske, gelukkig maar! Wat ben jij snel met reageren, haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeeeh wat ziet dat er lekker uit!! ik krijg er spontaan trek van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hmmmm, ziet er heerlijk uit ! :p :) Happy Birthday alvast en have fun ! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mmm ziet er super lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh my god, nu heb ik zoooveel zin in chocoladetaart :D haha

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.