vrijdag 8 oktober 2010

Essence kajal potloodjes + Metal glam eyeliner.

Vandaag wil ik twee Kajal potloodjes van Essence laten zien en een Metal glam eyeliner. De potloodjes waren 99 cent en de eyeliner zo'n 3 euro. Ik heb ze getest en dat ga ik jullie nu laten zien.
Ik ben gek op gekleurde oogpotloodjes. Ik heb ze al in veel kleuren, maar deze twee kleurtjes waren nog niet in mijn stash te vinden. Ik kocht ze in de kleur: Hola, chica! (lila), Cool breeze (groen/blauw).



De potloodjes zijn vrij romig en dat zorgt er voor dat ze gemakkelijk aan brengen. Ik ben vooral fan van de groen/blauwe kleur. De lila kleur is wat minder gepigmenteerd. Ik vind de kleurtjes heel mooi en zijn goed te combineren, bij mooie kleurrijke looks. En ze kosten maar 99 cent, dat is toch echt het proberen waard.


De eyeliner die ik kocht, komt van de Metal glam collectie. Dit zijn allemaal eyeliners met een metallic gloed. Ik kocht hem in een bruine kleur: Got a date? De meeste eyeliners die ik heb zijn zwart, maar soms mis ik een bruine eyeliner. Deze eyeliner is zeer geschikt bij warme/bruine looks. Een bruine eyeliner is dan net wat minder heftig, dan een zwarte. Wat ik zo mooi vind aan deze eyeliner, is de metallic gloed. Hij is snel droog en is gemakkelijk aan te brengen met het dunne kwastje.

Ik ben zeer tevreden met de eyeliner en de potloodjes. De Cool breeze is daarbij wel het meest gepigmenteerd en zeker een aanrader.

Liefs, Lotte

7 opmerkingen:

  1. Ik heb ook een aantal potloodjes gekocht van Essence, om te kijken of het wat was.
    Ik ben er zó enthousiast over! Een tijdje terug was die Crazy about Color -limited edition lijn, die potloodjes daarvan zijn ook prachtig!
    Cool Breeze is ook een van mijn favorieten! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cool breeze is toch niet groen of ben ik nu gek?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Arantxa, op de foto's is dit niet heel duidelijk. Maar de kleur zit tussen groen en blauw in.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw! ik heb al wel een paar potloodjes van essence, maar ga zeker nog even langs de kruidvat om een paar toffe kleuren ervan te kopen :) ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hmm raar want ik heb hem zelf in mijn handen gehad en geloof me, dat potloodje was echt níet groen! Ik zou zeggen turquoise!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kan me herinneren dat die potloodjes er eerst uitzagen en dat ik ze daarom niet zo fijn vond. Misschien toch maar even een paar nieuwe kopen.

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.