maandag 25 oktober 2010

Halloween outfit.


Dames, ik heb jullie hulp nodig! Zondag ga ik naar het Halloween feestje van Serena, maar wat moet ik nou toch aan? Ik wil natuurlijk wel in een originele outfit verschijnen. Denk hierbij wel na, dat ik eerst nog 2,5 uur in de trein moet zitten, met die outfit. Dus ik moet er nog wel enigszins mee over straat kunnen, daar voel me zelf wel zo lekker bij ;).
Dus hebben jullie leuke ideetjes of tips voor een originele Halloween outfit voor mij? Laat het me weten in een reactie.
Natuurlijk laat ik jullie zien welke outfit het is geworden.

Liefs, Lotte

9 opmerkingen:

  1. Ik zou enkel de make-up echt halloween achtig maken, de seductive vampire look van Michelle Phan vind ik super! Qua kleding zou ik het rustig houden als je er nog mee op de trein moet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Euhm, was zelf Catwoman twee jaar geleden en dat was echt goed gelukt :D Succes met het uitkiezen van een outfit ! :) En have fun too :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De keira Knightley look uit pirates of the carribean?
    Of Lady gaga gone bad?
    Amy Winehouse?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kunt toch ook gewoon een lange jas over je outfit aan trekken?? Niemand die het dan ziet!
    Ik ben heeeel benieuwd!

    Kusje, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb zelf nie echt ideeën, maar suc6 met uitzoeken en heel erg veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha leuk :D
    Ik ben niet de enige die het er lastig mee had!
    Ik ga ook heen zondag en wist ook niet goed hoe ik heen moest gaan..
    Ik ben naar de feestwinkel gegaan en heb van alles wat gekocht..
    Ik ga nu als een-soort-van zwarte engel..
    Zwarte vleugels en zo'n zwart kringetje boven mijn hoofd!
    En natuurlijk allerlei accessoires..
    Maar nog steeds vind ik het wel lastig qua kleding.. Ik wou niet zo'n standaard heksenjurk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi,

    ik ga zelf ook maar ga gewoon proberen een mooie look te maken met make up en dan ga ik als victoriaanse dame,, was zelf ook een beetje aan het twijfelen eerst. ik zie je zondag !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leer van de Queen of Halloween >>> http://ow.ly/31DNM

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.