dinsdag 12 oktober 2010

Happy birthday to me!


Hoera, ik ben jarig vandaag! Ik ben vandaag 21 geworden, wat een leeftijd he!
Zondag heb ik mijn verjaardag al gevierd met mijn familie, maar de cadeautjes van mijn ouders en mijn vriend mag ik vandaag uitpakken. Stiekem weet ik al wel een beetje wat ik krijg van mijn ouders, maar er zal vast nog wel een verassing tussen zitten. Natuurlijk laat ik jullie mijn verjaardag cadeautjes nog een keer zien. Ik moet vandaag een half dagje naar school, maar vanmiddag ga ik nog even lekker thuis jarig zijn :)

Liefs, Lotte

13 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd!! Maak er vandaag nog maar een keer een leuke dag van dan! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu moet je je intro ook aanpassen hè!

    Bonjour Dames!
    Welkom op MadamLotte.
    Ik ben een 20 jarige dame genaamd Lotte (...)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartelijk Gefeliciteerd, maak er een leuke dag van:D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd!!! Geniet van je tweede jaartje op tram 2 !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag ! Geniet van je dag en veel plezier met je familie enzo ! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd! :D fijne avond nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteeeeeeerd :D.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.