zaterdag 2 oktober 2010

Hello mister gaga?


Hier is hij dan.. Mister gaga! Uuh, ik bedoel Jan-willem.
Voor de gene die mij al wat beter kennen, weten dat dit mijn vriend Jan-willem is. En zoals jullie waarschijnlijk al kunnen zien, is hij verkleed als lady gaga. Beter gezegd: Mister gaga.

Mijn vriendje had gister avond een feestje van een stel vrienden, het was daarbij de bedoeling dat je verkleed ging als een beroemdheid. Na enige bedenk tijd, kwam ik op het idee om hem om te toveren tot Lady gaga. Mijn vriend was in eerste instantie wat minder enthousiast, maar ik heb hem overgehaald. Neem dit niet al te serieus, want iedereen zou op dat feestje zo gek en origineel mogelijk komen. Dus ik ging met hem shoppen, om de perfecte Lady gaga outfit te scoren.


En wat hebben we gelachen! Eerst gingen we naar de feestwinkel voor een pruik en een bril. De rest van de kleding kochten we bij de H&M. Het was zo grappig om hem om te toveren tot Lady gaga, dat ik dit gewoon even moest delen met jullie.
Ik denk dat mijn vriend iets minder blij is om dit te zien, maar hij weet toch niet hoe hij bij mijn berichten komt. Dus sorry lieve schat! ^.^
En meiden, is het niet om te gieren?

Links een normale foto en rechts in de make-up.

Ik vind het super stoer van hem, dat hij zo naar het feestje is gegaan! En origineel was 'ie zeker. Natuurlijk ben ik ook trots op de make-up die hij draagt, ja een echte lady gaga heeft een likje make-up nodig ;)! Ik heb een enorme bliksem straal op zijn wang getoverd en enorme nep wimpers aangebracht. Serieus, ik had buikpijn van het lachen.

We hebben echt een onwijs leuke middag gehad en enorm gelachen met elkaar.

En wat vinden jullie? Lijkt hij niet spreken? haha

Liefs, Lotte

11 opmerkingen:

  1. Hahah ocharme, hij staat online en weet van niks :P Naja dan had hij maar geen foto's moeten laten nemen natuurlijk ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAA:p
    LOLLIG:p

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OMG janwillem!!! haha goed gedaan Lotte!! Hij lijkt perfect :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, arme hem :p wel knap dat ie het durfde hoor :D Stoere outfit en geweldig gedaan de make-up :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem een mooie Sir Gaga ;)

    liefs Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Omg dat je die foto's online mag plaatsen!!!
    Hij heeft lef!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super gaaf gedaan! En klasse dattie als een vrouw verkleed wou gaan ! Heel gaaf haha

    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahahahah! Ik zie bijna geen verschil xD

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.