zondag 3 oktober 2010

Hema lipstick, Diamond gloss


Deze lipstick van de Hema, is de eerste lipstick die ik ooit kocht. Ik koos in die tijd een veilig kleurtje en het leek me leuk, om hier als nog een review over te schrijven.
Ik kocht de lipstick in de kleur Diamond gloss. Een peachy/roze kleurtje met een mooie shimmer. Het is een licht roze kleur, die een beetje een gloss effect geeft op je lippen. De shimmer in de lipstick, maakt hem net even wat anders.


De kleur van de lipstick vind ik erg mooi, hij is niet te opvallend en je kunt hem dagelijks gebruiken. Hij geeft je lippen een mooi, verzorgd kleurtje. De structuur de lipstick vind ik wat minder fijn, hij is niet echt romig. Ik hou van romige lipsticks, dus dit valt me een beetje tegen. Hij is misschien niet zo romig, maar hij droogt mijn lippen gelukkig niet uit. Op mijn lippen voelt hij lekker zacht aan en er zit geen vreemde geur of smaak aan.

En dan nu de lipstick op mijn lippen..

Een mooie zacht roze kleur met shimmer. Ik vind hem zelf erg mooi op mijn lippen staan. Felle kleuren lipstick, zijn niet echt mijn ding. Geef mij maar een veilig kleurtje, waar ik me lekker bij voel. En dat is bij deze lipstick zeker het geval :)

Hema heeft wel meer mooie en veilige kleurtjes in haar assortiment. De lipsticks kosten maar een paar euro, zeker een keer het proberen waard toch?

Liefs, Lotte

5 opmerkingen:

  1. leuk en erg mooie lipstick!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er wel mooi uit, ik heb zelf niet zo'n goede ervaringen met Hema lipsticks maar misschien moet ik het nog maar eens proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er leuk uit! En dat voor een Hema lipstick! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kleurtje :), normaal vind ik lipstick veel te opvallend maar deze ziet er wel fijn uit voor elke dag :)

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.