dinsdag 26 oktober 2010

Pink nail polish!


Ik ben een beauty meisje dat erg van roze houd, roze roze roze! Er zitten dan ook heel wat roze nagellakjes in mijn stash. Ik heb mijn favorieten uitgekozen en deze wil ik graag met jullie delen. Misschien ben je ze al eens tegen gekomen in een artikel, maar ik wilde ze toch nog even op een rijtje zetten.


Mijn favoriete roze lakjes, komen uit verschillende prijsklassen. Mijn favorieten bestaan uit vier verschillende roze tinten. Ik heb gekozen voor een lakje van Catrice, namelijk Hot or Not. Dit is een lekker knal (donker) roze kleurtje. De lakjes van Catrice zijn van goede kwaliteit en de kleur is lekker girly. Daarnaast zie je het lakje uit de Hello Kitty collectie van de H&M, dit kleurtje ligt nog best dicht bij het lakje van Catrice. Alleen is deze toch wat lichter. Super mooi kleurtje en volgens mij heb ik er maar 2 euro voor betaald.
Het lakje van Essie is de kleur: Lovie Dovie. Dit is echt een prachtig lakje, met een flamingo roze kleurtje. De lakjes van Essie zijn van een hele goede kwaliteit. De drogen super snel en de kleurtjes zijn erg mooi. Dit is echt een top lakje, en weer helemaal roze. Tot slot heb ik voor een roze lakje van Essence gekozen, deze komt uit de Denim wanted collectie. Het is de kleur: High waist pink. Dit is een peachy/roze kleurtje. Hij is roze met een vleugje perzik. Ik hou van peachy kleurtjes, daarom staat dit lakje ook tussen mijn favorieten. Hij is lekker creamy en de kwaliteit is prima.


Hebben jullie ook veel roze lakjes? Wat is jullie favoriete nagellak kleur?

Liefs, Lotte

10 opmerkingen:

  1. De nagellak van essie is erg mooi! Ik heb ook erg veel roze nagellak :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Roze is ook mijn favo kleur, ik heb er wel een aantal lakjes van, weet niet precies hoeveel :-)
    Die van Essence is erg mooi, die wil ik nog wel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie roze kleurtjes! in mijn stash overheerst roze maar draag het niet vaak. mijn favoriete is een fluoriserende van models own!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, mooie roze kleurtjes :D Vooral die van Essie is mooi :D Bedankt voor de swatches!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die van denim wanted vind ik toch de mooiste!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die an Essie is prachtig ! :D

    x Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi, vooral die van Essence is een mooie kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuke lakjes!
    Ik ben het helemaal met je eens, Essie is echt fijn! :D
    Mijn favo roze lakje is van Catrice in Princess for a Day :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ja k koop het liefst alleen maar roze nagellak, maargoed dan moet ik mezelf weer bedwingen en toch ook andere kleurtjes kopen. Hahah,

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.