zondag 17 oktober 2010

Ik ben er bij! Vip party beautylab.nl

Twee weken geleden kwam Serena (van Beautylab) met het idee om een Halloween Vip party te organiseren. De Vip party zou bij haar thuis gehouden worden en zal een gezellig feestje worden met allemaal beautylab fans. Er mochten 20 meiden komen, dus je moest er zeker wat voor doen. Je moest namelijk een Halloween look/outfit bedenken voor Serena, deze moest je onderbouwen met dingen die je over haar wist. Ik wist direct wat ik wilde maken! Ik bedacht een Halloween look en maakte hier een filmpje van. 

Vandaag maakte Serena de uitslag bekend en ik zit er bij! Ik vind het zo leuk dat ik er tussen zit en dat ik bij dit feestje aanwezig mag zijn.
Omdat ik uitgekozen ben, wil ik mijn ingezonden filmpje nog even met jullie delen..


De Vip party vind 31 oktober plaats, bij Serena thuis. Jullie horen natuurlijk nog hoe dit was.

Liefs, Lotte

15 opmerkingen:

  1. Haha, gaaf! Goed dat je er op't einde nog foto's bij hebt gezet, daarop zie je de verschillende kleuren ook veel beter, in het filmpje was het wat donker. :)
    Superveel plezier ginder ;) wordt vast superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je mag komen. Ik heb zelf niet meegedaan, omdat ik het idee had dat er veel mensen waren die dit echt super graag wilden (onder andere jij dus:P)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk filmpje:)
    Proficiat en veeeeeeeeel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha gaaf :D
    Ik zag al dat je op beautylab blij werd toen je naam genoemd werd :) Het is idd een hele mooie creatie geworden! Veeeeel plezier de 31ste :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zeg! En grappig filmpje & natuurlijk mooi gemaakt:) Veel plezier alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk! Ik ben ook van de partij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Lizzy, ooh gezellig ik zie je dan daar :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw vet joh!
    verdiend gewonnen!
    alvast heeeul veel plezier :D
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik snap hier echt niets van, ik heb 2 keer een comment achter gelaten hier en beide keren is hij verdwenen. Heb ik iets verkeerd gedaan ofzo?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @Ellyg, dat is erg vreemd. Zat er geen spam in je comment?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nee zeker weten niet, ik zag ze zelfs hier staan maar toen ik dus later terug kwam waren ze verdwenen :-(

    Anyway, ik had alleen maar verteld dat ik ook heen ga en dat ik vanuit De Wijk met de auto ga. Mocht je willen meerijden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha wat een leuke video heb je gemaakt, ik moest er echt om lachen! Ik snap heel goed dat serena jou heeft uitgekozen :) Maar ik vond je look ook mooi gemaakt hoor!! :D

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.