zaterdag 2 oktober 2010

Ik heb jullie stemmen nodig!


Ik ben een beauty meisje dat al jaren blog's van andere meiden aan het volgen is. Daar onder valt ook de blog van Sanne, deze lieve dame heeft een ontzettend leuke site: WeAreFashion. Deze is zeker een kijkje waard :)

Op dit moment heeft ze een hele gave winactie lopen. Hierbij kun je een waarde cheque (ter waarde van 150 euro) van www.sans-online.nl winnen! Deze actie kon ik niet aan me voorbij laten gaan en daarom heb ik een ontwerp gemaakt van mijn favoriete kleding items van de webshop. Ik ben graag met de mode bezig en vond het daarom al een feestje om dit bij elkaar te zoeken. Er zat één voorwaarde aan deze opdracht, je mocht niet meer kleding items zoeken dan 150 euro. Dat was dus even puzzelen.

Nu kan ik deze waarde cheque winnen, door zoveel mogelijk stemmen binnen te halen. Je kunt op mij stemmen door naar dit artikel te gaan en op mijn naam te klikken. Ik zou het heel lief vinden als je dit even zou doen, je hoeft je nergens voor aan te melden, het kost je maar 1 keer klikken. Kleine moeite toch?

Alvast bedankt voor jullie stem en ik nu hopen dat ik win, hihi.

Liefs, Lotte

6 opmerkingen:

  1. Ik heb op je gestemd:) Succes, en ik hoop natuurlijk voor je dat je wint!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook op jou gestemd, aangezien dat ik je blog nu een paar weekjes volg en hem leuk vind :)
    Stuur de link van het artikel misschien door naar al je mail-, facebook- ... contactpersonen om te vragen of zij ook stemmen? =)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke items heb je gekozen en volgens mij he ik al op je gestemd :) Veel succes en geluk toegewenst ! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heb ik al op je gestemd*

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die keeting heb ik ook, of hij lijkt echt heel erg op, mijne komnt van de six

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.