woensdag 6 oktober 2010

Kant in je kleding, top of flop?

De laatste tijd zie ik heel veel kant verwerkt in kleding. Soms op een subtiele manier, alleen op de schouders. Maar ik zie ook topjes en jurkjes die bijna helemaal van kant zijn. Wat vinden jullie van deze trend?
Ik vind kant verwerkt in een mooie top erg mooi. Het geeft je outfit net even wat extra's en het staat vaak ook erg vrouwelijk. Wanneer je té veel kant combineert in je kleding, vind ik het als snel ordinair worden. Maar alleen een kanten top of jurkje en de rest heel basic, vind ik prima kunnen.
Wat vinden jullie, kant in je kleding.. Top of flop?


Liefs, Lotte

10 opmerkingen:

  1. Erg mooi.
    Dat vestje is misschien wat te druk door de twee kleuren. Die top is al gelijk minder heftig als je eronder een zwart shirtje draagt. De jurk is erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zelfde mening als jij, als je je outfit verder redelijk basic houdt kan het volgens mij best leuk staan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi als het je staat en goed gecombineerd is natuurlijk.
    Ik zou het zelf niet kunnen combineren vrees ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoals meestal : top wanneer het goed gedaan wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind het helemaal top! kan niet heftig genoeg ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het 9 van de 10 keer niks. Maar de keer dat ik het wel mooi vind vind ik het echt mooi.

    In hemdjes en in korte mauw shirtjes vind ik het al snel niks. Maar zoals dat vestje van HnM vind ik het leuk. Zwart topje eronder en een plof jurkje..en je hebt een leuk outfitje :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het zeker top!
    Ik koop de laatste tijd erg veel kleding van kant. Ik heb laatst ook een jurkje gekocht wat helemaal van kant is gemaakt, maar ik vind het juist wel erg leuk. Dat combineer ik dan wel met een zwarte legging en zwarte laarzen, zodat het niet té wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helemaal top! Ik hou ervan (ook al draag ik het niet heel vaak)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben van dezelfde mening als jij!
    Het is mooi zolang het maar subtiel is en niet over te top helemaal van kant gemaakt.
    Dat grijze jurkje op de afbeelding heb ik vanmiddag binnengekregen bij mn h&m bestelling en hij is echt heel erg mooi!
    gewoon mooi zwart met aan de achterkant en op de mouw subtiel wat kant!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.