vrijdag 29 oktober 2010

MNY lipgloss #365


Laatst deed ik mijn eerste MNY aankoopjes en vandaag krijgen jullie een review van een lipgloss. Ik kocht namelijk één lipgloss in een flesje. De kleuren van de MNY producten worden met nummers aan gegeven (ik had liever namen gehad), de kleur van deze gloss is 365. Hij kost drie euro en is te koop bij de Etos.


De verpakking van de lipgloss ziet er leuk uit. Het flesje zelf is doorzichtig, je ziet de kleur goed zitten. De dop van de gloss is bewerkt. Dit geeft een mooie uistraling aan het flesje. Ik vind hem er erg leuk en professioneel uit zien.
De gloss breng je aan met een sponsaplicator. De lipgloss heeft een vrij normale substantie, niet te dik en niet te dun. Hij smeert lekker. De gloss zelf bevat geen nare geurtjes of smaakjes. Gelukkig maar!

Op de bovenste foto zie je mijn 'naakte' lippen, onder met MNY gloss in 365.

Het product voelt niet plakkerig aan op mijn lippen, hierdoor zal het waarschijnlijk niet zo lang blijven zitten. De pigmentatie van de gloss valt mij wat tegen, ik had op wat meer effect gehoopt. Het is een perzik kleurige gloss, met gouden glittertjes. Wanneer er iets meer pigment in de gloss had gezeten, was hij perfect geweest. De substantie is namelijk fijn en de glittertjes zijn erg mooi. De kleur van de gloss zie je heel licht, dit had van mij dus wat meer gemogen.

Des al niet te min, vind ik het een erg fijne gloss met een erg fijn prijsje.

Liefs, Lotte

12 opmerkingen:

  1. Mooie hoor!
    Ik heb ook 3 lipglossjes..
    vind ze erg prettig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nice! Ik heb er een lipbalm en de 'meest rode' lipgloss van, maar helaas valt die kleur voor een groot deel weg op de lippen. Tenzij je er hele lagen van op doet, maar daar hou ik niet van..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, mooi kleurtje, je hebt trouwens ook een mooie kleur van je eigen lippen zonder iets erop :D Bedankt voor de review en swatches :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Anoniem, dank je wel. Ja mijn lippen zijn inderdaad van zich zel al best gepigmenteerd. Maar ik vind een gloss toch wat verzorgder staan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Graag gedaan Madam Lotte :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben toch van de tube glosjes :P Hebben net iets meer dekking en blijven langer zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze gloss heb ik ook en vind het echt een van de mooiste glossjes uit het assortiment van MNY.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die tube glossjes smaken naar sinterklaasschuimpjes :D

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.