dinsdag 5 oktober 2010

Leuke budget tip: H&M oorbellen


Deze leuke oorbellen moet ik jullie gewoon even laten zien!
Ik vond deze schatjes bij de H&M en ze hebben mij maar 1,95 gekost, geen geld toch? Ik vind ze zo cute en dat voor zo'n lage prijs. Ik hou van leuke oorknopjes, want grote oorbellen staan al snel heel lomp bij mij. Dit verschilt natuurlijk per persoon, maar deze oorbellen staan vast iedereen. Ze zijn niet van zilver, maar dat lijkt me ook logisch voor deze prijs.

Strikken zijn helemaal in, je ziet ze in haarbanden, kettingen, armbanden en nu ook in oorbellen. In de oorbellen zitten steentjes verwerkt en dat geeft een beetje een bling-bling effect, maar ik vind het zelf niet te overheersend.


En hier zit de oorbel in mijn oor. Ze hebben een mooi formaat en ze zijn gewoon zo schattig. Ik kan er niet over op houden! haha
Ze passen gewoon heel goed bij me. En dan nog even een full face foto, om te zien hoe ze me staan.


Aaah, I love them!
Wat vinden jullie van deze schattige oorknopjes? Wat zijn jullie favoriete oorbellen?

Liefs, Lotte

5 opmerkingen:

  1. Superschattig! En natuurlijk helemaal leuk dat ze maar 2 euro zijn:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb ze ook en ik vind ze ook helemaal geweldig!
    als ik m'n haar los doe (en ik heb relatief lang haar)
    doe ik soms wel wat grotere oorbellen in. Omdat je
    ze dan toch niet echt goed ziet. Maar wanneer ik
    m'n haar vast doe, doe ik kleinere oorbelletjes in.
    En ik "schrok" in de winkel ook echt positief van de prijs!

    love them too!

    btw. gefeliciteerd mt het afvallen! hou vol!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb sowieso altijd al strikken leuk gevonden dus dit is zeker een leuk iets deze oorbellen ! :D Bedankt voor de tip ! :) Ze staan trouwens leuk bij je ! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die zijn echt über cute! En ze staan je ook zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.