donderdag 14 oktober 2010

MAX lips lipstick


MAX is een make-up merk dat ze verkopen bij de Action. Ja bij de Action, je leest het goed. Ik heb al eerder een paar nagellakjes gekocht van MAX, hier was ik erg tevreden over. Daarom vond ik het tijd om wat andere beauty producten te kopen en te testen. Vandaag test ik de MAX lips lipstick van de Action. Ik kocht een rode kleur (Dark Coral) en een nude kleurtje (Peach). Oke, de namen slaan nergens op, maar de kleuren zien er goed uit!
De verpakking vind ik echt lelijk, die ziet er behoorlijk goedkoop uit.


Ik ga beginnen met de rode lipstick. Ik vind het een prachtige kleur om te zien, maar eenmaal op mijn lippen lijkt hij een beetje oranje. Ik haat oranje, dus hier ben ik iets minder blij mee. De lipstick zelf is niet erg romig, maar eenmaal op mijn lippen voelt hij lekker zacht. Hij droogt mijn lippen totaal niet uit en er zit geen vreemde smaak of geur aan. Als een oranje/rode lipstick wel bij jou past, is dit zeker een aanrader!


En dan het nude kleurtje. Ook een prachtig kleurtje om te zien, maar op mijn lippen zie ik er een metallic gloed over. Dit laat de lipstick er wat goedkoop uit zien, jammer. De structuur is verder het zelfde als de rode lipstick, niet heel romig, maar wel lekker zacht op mijn lippen. Ik had dit kleurtje mooier gevonden als hij geen metallic gloed had. De kleur zelf is namelijk mooi nude.

De lipsticks van de Action kosten nog minder dan een euro geloof ik en ze zijn per twee verpakt. Ze hebben nog meer kleuren in hun assortiment, dus neem zeker even een kijkje.

liefs, Lotte

10 opmerkingen:

  1. Leuk dat je ze een keer hebt uitgeprobeerd. Ik ben zelf ook fan van de nagellakjes, die mijn zusje pas een keer had meegenomen!(:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind de tweede kleur het mooiste, de nude kleur dus :D Bedankt voor de swatches :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb ook de lippenstift van max, 2 hele mooie kleuren.
    ik ben er zelf heel tevreden over.de nagellakjes zijn trouwens ook best mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind die rode je juist heel mooi staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de laatste helemaal niet mooi vind..

    De eerste (rood/oranje) staat je heeel mooi!

    Je blog is echt leuk btw! (L)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die rode staat echt goed, van die tweede ben ik ook niet echt weg.
    Zou je misschien eens wat nagellakjes van Manhatten willen testen?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ooh die "nude" vind ik een beetje goedkoop staan... sorry... komt echt door dat glansje. maar die rode staat je een stuk beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Pinkfairy, ja vind hem er zelf ook goedkoop uit zien, erg jammer ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik vind die rode echt mooi ik denk dat ik hem ga kopen ben morgen toch in de stad

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik heb 2 lipsticks van max supper mooi en goed

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.