vrijdag 1 oktober 2010

Mijn aanstaande laarzen, ik zeg JA!


Deze prachtige suède laarzen van Tommy hilfiger, staan al een lange tijd op mijn wishlist. Ze zijn echt ontzettend mooi en ze zitten heerlijk. Eigenlijk wilde ik ze graag in het grijs, maar deze zijn bijna nergens meer te verkrijgen in mijn maat. Daarom heb ik uiteindelijk voor een blauw paar gekozen. Deze prachtige schatjes krijg ik voor mijn verjaardag (dat weet ik stiekem al!) En ik ben hier zo blij mee :D
Dit zijn voor mij de perfecte laarzen en ik weet zeker dat we heel gelukkig worden samen! haha

Wat vinden jullie van mijn nieuwe laarzen en wat zijn jullie favoriete winter laarzen?

Liefs, Lotte

Ps. De Uggs komen er ook nog, maar die moet ik zelf kopen ;)

7 opmerkingen:

  1. Oh, ze zijn echt prachtig! Ik ga morgen ook eens gaan kijken voor winterlaarzen :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmm.. Ik weet het niet! Ik vind het jammer dat het merk er zo overdreven groot op staat.. Voor de rest zijn ze wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe duur zijn die laarzen?
    Maar zien er supper leuk uit =)

    Wanneer haal je je uggs?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ze in het grijs! Ze zitten echt heeeel lekker, blauw is ook super leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha lottie :)
    Leuke schoenen zeg!! Heb btw nog een vet idee voor je weblog!!! wat we kunnen gaan doen... SAMEN! Daar heb ik echt mega zin in! het kriebelt nu al! Je doet ze wel aan hè op je verjaardag! wil ze zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey mjet! Wat leuk joh dat je comment plaatst! Hihi, heb je blog ook gezien! Wow wat ziet ie er prachtig uit, super! :)

    Ben erg benieuwd naar je idee :D Let me know!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.