dinsdag 19 oktober 2010

Mijn MNY aankoopjes!

Vele van jullie zullen al wel gehoord hebben van het nieuwe merk MNY (Maybelline New York). Dit nieuwe merk is het 'zusje' van Maybelline en bevat alleen maar budget make-up. De collectie bestaat uit verschillende kleur groepen. Zo heb je nude, licht roze, donker roze, paars, groen, blauw enz. Op deze manier kun je heel gemakkelijk dezelfde nagellak bij bijvoorbeeld een oogschaduw zoeken.
Ik was ontzettend nieuwsgierig, daarom ben ik direct uit school naar de Etos gegaan, om een aantal MNY producten te kopen.


Ik begin met de nagellak. Ik heb er twee gekocht, ze zijn 2,49 per stuk. In beide lakjes zit een prachtige parelmoer glans. Ik heb een gouden en een licht roze lakje. De goude is 449 en de roze is 253


De oogschaduws van MNY zitten in een wat onhandige verpakking. Ze gaan een beetje lastig open. Ik heb drie kleurtjes gekozen, die ik er erg mooi uit vond zien. Ik koos voor een turquoise637, een licht blauwe 629 en een beige kleur 125. Alle drie de kleuren zijn goed gepigmenteerd, wel voelt de oogschaduw wat poederig aan. De oogschaduws van MNY kosten 2,49 per stuk.


Deze lipgloss van MNY vind ik echt prachtig! Ik heb hem in een peachy/glitter kleurtje gekocht. De kleur van deze gloss is erg mooi. Hij smeert lekker en zitten geen vreemde geurtjes of smaakjes aan. Hier ben ik echt een fan van! Van deze gloss wil ik zeker nog meer kleurtjes hebben. Ik kocht hem in de kleur 365. De lipgloss in een stick kosten 2,99.


Ik heb ook drie lipglosses in een tube gekocht. Een donker roze/paarse 589, een nude kleurtje 185 en een licht roze 293. De glossjes zijn mooi gepigmenteerd en er zitten hele mooie, subtiele glittertjes in. Als je iets wilt kopen uit deze collectie, moet je zeker voor deze lipgloss gaan! Ze kosten trouwens maar 1,99 per stuk.


Tot slot kocht ik nog een grijs oogpotlood. Dit is de kleur 120. Het potlood is lekker zacht en er komt veel pigment van af. Een prima potloodje voor 1,99.

Ik ben erg enthousiast geworden van dit nieuwe merk. De kwaliteit is erg goed, al helemaal in vergelijking met de prijs. De producten van MNY zijn alleen te koop bij de Etos. (Behalve bij de Etos op het station)
Ik vind het een leuk nieuw, fris merk. De uitstraling van de verpakkingen vind ik erg leuk, lekker kleurrijk en vrolijk. Hier komen nog een aantal swatches van de producten.


De verkoopster van de Etos vertelde dat ik de eerste was die deze producten kocht (in deze winkel). Ze was erg benieuwd wat ik er van zou vinden. Ze zal me zeker zien terug komen, dus dan kan ik het haar vertellen :)

Liefs, Lotte

13 opmerkingen:

  1. Maakt het nu echt niemand iets uit dat dit merk op dieren test?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk!!!!! Ik moet ook eens snel langs de Etos... :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke dingetjes wil je eenlook maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze verkopen het hier bij de DM dus ik kende het merk al een tijdje, was er opzich wel te vreden over: behalve de nagellak.

    http://twitpic.com/2z0jio

    Echt wat een verschrikkelijke kliederboel werd dat! Hij droogde zeer slecht, was dik en stroperig. Ik was bijna in janken uitgebarsten na die nagellak!
    Maar goed, ben benieuwd naar andere meningen =)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leeeuuuk! Ik moet ook maar eens langs bij de etos!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die oogschaduws zien er beter uit dan ik had verwacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij hebt ook hele leuke spulletjes gekocht ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Is die middelste oogschaduw van de COOL LE lijn? Misschien ga ik dan toch ook maar halen... hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Elke, jawel, mij maakt het ook iets uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De gouden nagellak lijkt me echt super mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Guys,
    have you seen MNY and the lottery on Facebook?
    http://www.facebook.com/MNY.deutsch

    Cheers, MNY

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke spulletjes hoor! Haha, ik was ook de eerste bij 'onze' Etos! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.