zondag 17 oktober 2010

NOA Cacharel eau de toilette


Voor mijn verjaardag kreeg ik een heerlijk luchtje van mijn ouders. Het was een mini versie van NOA Cacharel. Dit luchtje kennen jullie misschien al wel, maar ik wist niet dat er ook een mini versie van bestond. In deze eau de toilette van NOA zit 20 ml. Deze handige verpakking is handig om mee te nemen in je tas, kun je je onderweg nog even opfrissen.


De parfum bestaat vooral uit bloemige geurnoten, het is een licht zoet geurtje. Het is een geurtje wat heel goed bij mij past. Ik hou van zoete geurtjes, maar ze mogen niet té zoet of te sterk zijn. Deze bloemige geur, geeft mij een fris, zoet geurtje. Daar ben ik gek op!
Deze 20 ml verpakking is te koop bij de DA en kost 20 euro.
Ik ben zelf iemand die heel lang met een parfum kan doen, ik heb daarom ook liever wat meer kleine flesjes. Grote flessen staan bij mij maar te staan, dat vind ik alleen maar zonde. Dit geurtje is ruikt echt heerlijk en ik heb hem al de hele week gebruikt, hmm..

Wat is jullie favoriete parfum?

Liefs, Lotte

5 opmerkingen:

  1. Mijn favoriete parfum is Miss Dior Chérie, l'eau (de geel/groene versie dus) <3
    of Be Delicious van DKNY vind ik ook superlekker ruiken.

    Hé ik las trouwens dat je een uitnodiging gewonnen hebt voor de VIP party van Serena, gefeliciteerd! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht eerst dat het een tester was, zo zag ie eruit xD
    Ik houd juist van hele zoete geurtjes en ik ben nog opzoeken naar: "The perfect one"

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geurtje van Avril Lavigne (1e) vind ik erg lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. doe mij maar vicktor & rolf / flowerbomb! Zoooo'n lekker geurtje!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.