zaterdag 16 oktober 2010

Ooglook: Metallic brown


Vandaag een ooglook, waarbij ik gebruik heb gemaakt van mijn 88 Metal mania pallet. Ik heb lekker zitten spelen met de verschillende kleuren en dit is resultaat. Dit is een vrij neutrale, bruine ooglook. Maar de combinatie van metallic kleurtjes, maakt de look erg mooi. Ik vind dit mooier dan een matte oogschaduw, dit geeft net even een ander effect aan de look.



Op deze foto komen de kleuren oogschaduw niet helemaal tot hun recht. In werkelijkheid zijn de kleuren wat donkerder (zoals op de bovenste foto).
Ik heb gekozen voor 'veilige' bruin tinten, voor deze ooglook. Er zitten in het Metal mania pallet genoeg mooie kleuren, maar basic bruin tinten mogen zeker niet ontbreken. Daarom wilde ik jullie laten zien, dat je met het Metal mania pallet ook neutrale ooglooks kunt maken.
Op de foto hieronder, heb ik met hartjes aangegeven welke kleuren ik gebruikt heb.


Het rode hartje zit om een lichte highlighter kleur, deze heb ik gebruikt onder mijn wenkbrauwen en in mijn binnenste ooghoeken. De oogschaduw in het blauwe hartje heb ik naast de highlighter (in mijn binnenste ooghoek) gebruikt. De oogschaduw in het groene hartje, heb ik over mijn gehele ooglid gebruikt. Die in het gele hartje heb ik in mijn buitenste ooghoeken en in mijn arcadeboog aangebracht. Deze kleuren heb ik goed met elkaar geblend en dit is het resultaat. Alle kleuren bevatten een metallic gloed, daarom lopen de kleuren ook mooi in elkaar over.

Full face

Als eyeliner heb ik de Metal glam eyeliner van Essence gebruikt. Deze bevat ook een metallic gloed en past perfect bij deze ooglook. De mascara die ik hier op heb, komt van de Action. Binnenkort komt hier nog een review over, maar ik kan alvast zeggen dat hij niet fijn is. (dit is wel te zien op de foto's, hier ga ik verder nog niet op in, een review volgt nog)

Ik vind het een mooie look geworden, zeer geschikt voor overdag. Ik vraag me af welke ooglook jullie nog willen zien? Ik heb namelijk wel zin om te gaan experimenteren met mijn Metal mania pallet.

Liefs, Lotte

10 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit hoor!

    x

    ps: dat palet wil ik ook!!!!:(:P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi, ben benieuwd naar de volgende look!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi:) staat erg mooi bij de kleur van je ogen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. erg mooi! ah ik wil dat palet ook haha :D
    ik heb wel de 88 mat en shimmer, ga zo eens proberen om daarmee deze look na te maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gebruik zelf eigenlijk ook alleen maar bruin, ziet er mooi uit. Misschien is het mooi om in plaats van die eyeliner een goud oogpotloodje van de hema te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi! Kan inderdaad perfect voor overdag. Ik zou wel eens een blauwe look willen zien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie look zeg, en vind het ook een heel mooi pallet!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Staat je echt prachtig! Past perfect bij je frisse uitstraling :D

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.