vrijdag 15 oktober 2010

Outfit 15-10-2010


Vandaag weer eens een oufitje van mij zelf. Het is vrij simpele outfit, het zit vooral heel lekker. Dat komt natuurlijk door mijn lieve uggies aan mijn voeten. Het liefst draag ik ze elke dag en spring er ook mee in bed, maar stiekem ben ik ook wel een beetje zuinig op ze ;)
Ik draag de Uggs in combinatie met een zwarte legging en een zwart strak rokje (van de Sting). Hierboven draag ik een lang shirt, met een heerlijke warme sjaal (deze is van de WE). Armen draag ik een armbandje van de H&M, deze kreeg ik voor mijn verjaardag.


Op de bovenste foto zie je het armbandje met gouden bedeltjes, deze vind ik zelf heel leuk bij mijn Uggs staan. Zoals ik al zei, is dit vooral een outfit waar ik me lekker in voel. De outfit is vrij basic, maar je kunt hem zelf opleuken met accessoires.



Wat is jullie favoriete outfit, waar voel jij je comfy in?

Liefs, Lotte

11 opmerkingen:

  1. Ik heb het waarschijnlijk al eens gezegd maar vind je stijl erg leuk!

    Die sjaal is trouwens prachtig :-)

    Ik voel me comfy in een jeans met een sweatshirt en sneakers maar da's enkel als ik niet de deur uit moet ^^ Anders zijn het laarzen, een nettere jeans en een leuk truitje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het staat je erg leuk! love your ugg's :D
    ik heb hetzelfde rokje :) draag die geregeld! gewoon met een shirtje en vestje, een basic shirtje met lange mouwen of een net blousje!

    (en meestal als ik thuiskom lekker een joggingbroek aan ;) )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. LEUK LEUK LEUK! Je bent echt een mooie meid! Je styl vind ik ook erg leuk!hoe lang is je haar eigenlijk? je draagt het best vaak vast. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Lique, dank je wel :) Mijn haar valt ongeveer 10 centimeter langer dan mijn schouders, ik draag het vaak vast, omdat ik mijn gezicht dan mooier vind uit komen. Als ik het los draag, lijkt m'n hoofd zo groot. haha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vind het een erg leuke outfit. Misschien was het mooier als de sjaal in de kleur van je uggs was (dus dat witte bond, of dat bruine). Maar verder helemaal mooi =D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een leuke styl heb je en I looove your Uggs ! <3 Ik voel mijzelf ook comfortabel in een outfit zoals jij op de foto's aan hebt. Meestal een leuke trui/tshirtje met jeans of jeggings :) en dan lekkere sneakers eronder en ook een leuk sjaaltje bovenaan natuurlijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke outfit hihi ik heb die sjaal ook! Volgens mij heb je het binnenste buiten aan haha, deed ik eerst ook totdat iemand het tegen mij zei!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke outfit! De sjaal is echt super leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nice! Ik ben zelf ook van de basics met opvallende sieraden en accessoires:)

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.