zaterdag 23 oktober 2010

Poncho's, top of flop?

Een poncho is een kledingstuk die je op veel webshops en kledingwinkels tegen komt. Je hebt ze in vele varianten en kleuren. Ik heb er zelf meerdere in mijn kast liggen en ik vind ze heerlijk. Maar wat vind jij, zijn ze top of flop? Vind je ze lekker comfy en stijlvol of vind je het eigenlijk maar vormloze dingen?
Ik combineer ze het liefst met een simpel shirt, een skinny jeans en een paar laarzen of Uggs. Ik ben erg benieuwd naar jullie mening.

Liefs, Lotte

13 opmerkingen:

  1. Ik heb er zelf geen, want het is niet helemaal mijn ding. Maar ik vind ze wel heel leuk als ze je staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze wel mooi en erg chique staan, maar heb er zelf geen, het zou me niet zo staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze super leuk! alleen ze moeten niet te groot zijn, dat het net lijkt alsof je letterlijk een heel kleed om hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het mooi! ik kom ze alleen nooit tegen :P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk top, ze kunnen best leuk staan en ze zijn lekker warm tijdens de winter ;) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Er is er maandag een leuke in de aanbieding bij de Aldi, ik denk dat ik ze maar eens ga proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een poncho-drager moet ook echt een ponco lichaam hebben. Een poncho is niet zo makkelijk te combineren, maar met de juiste accesoires kan het best leuk staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Denk dat je ze wel leuk kan combineren :) En voor een koukleeum als dat ik ben heb ik er eigenlijk wel 1tje nodig haha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb zelf geen poncho's maar vind ze heel chic staan als je ze goed combineert :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het top als het je staat maar flop als het té casual wordt :)

    x Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is niet echt mijn ding maar bij andere vind ik ze vaak erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.