vrijdag 22 oktober 2010

Review: MNY nagellakjes


Een paar dagen geleden liet ik jullie mijn nieuwe beautyproducten van MNY zien. Ik had aardig wat gekocht en hier zaten ook twee lakjes bij. Deze lakjes heb ik voor jullie getest. Jammer genoeg vallen ze mij wat tegen. Ben je benieuwd waarom? Lees dan snel even verder..

Ik kocht twee lakjes, met beide een mooie parelmoer glans. Ik kocht een gouden en een roze lakje. Zo in het flesje lijken ze erg mooi. De kleuren vind ik prachtig. De verpakking van de lakjes vind ik ook leuk. Ze lijken wel een beetje op de lakjes van Catrice en Gosh. Het zijn ronde flesjes en op de dop staat een afdruk van MNY. De prijs van de lakjes is ook lekker goedkoop, je betaalt namelijk 2,50 voor een lakje.


Ik ga beginnen met het gouden lakje (449). De lak heeft een fijne substantie, niet te dik en niet te dun. Hij smeert opzich wel lekker, te vergelijken met Catrice lakjes. Het lakje dekt wel wat minder goed. In drie laagjes begon het een beetje te dekken. Maar het ergste zijn nog wel de strepen, deze lak geeft namelijk echt een streepjes effect. Dit is echt zo zonde! De kleur is mooi, maar de strepen verpesten het lakje. Dit geeft echt een 'goedkoop' effect, heel jammer.


Het roze lakje (253) is eigenlijk precies het zelfde. Hij dekt heel fijn, hij dekt in 3 laagjes. Maar.. weer zie ik strepen. Bij dit lakje zie je de strepen nog net wat erger dan bij het gouden lakje. Ik had zo gehoopt dat dit goede lakjes zouden zijn, maar ik ben toch een beetje teleurgesteld. Ik weet niet of alle lakjes van MNY deze kwaliteit hebben, maar dit geeft mij geen goede indruk.

Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaring met MNY lakjes?
Ik las namelijk al dat meer meiden hier last van hadden.

Liefs, Lotte

12 opmerkingen:

  1. Vind de kleurtjes nogal 'cheap' ogen. Jammer want als ze iets minder parelmoer hadden gedaan was het denk ik wel mooi geweest! nee, deze pass ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die roze is schattig!!! Ik heb net ook nagellakjes van MNY gescoord... ben bang dat ik word teleurgesteld.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier was ik al benieuwd naar. Helaas heb je idd snel strepen bij dit soort parelmoer lakjes :(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik moet zeggen dat ik die twee kleuren zelf niet zo mooi vind, maar dat komt denk ik omdat mijn persoonlijke voorkeur altijd uit gaat naar de iets donkerdere kleuren haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb wat donkerdere kleuren gekocht, zonder parelmoer erin. Die dekken wel beter vind ik, dus lijkt wel wat te wisselen per kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kleur die roze, wel jammer van die strepen. Heb al van meerdere beautybloggers gelezen dat deze lakjes niet zo goede kwaliteit zijn mja, het is dan ook goedkoop hé :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb ook een lakje, 150, en die dekt juist hartstikke goed en is supermooi! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hmm,het zijn niet mijn kleuren :P

    x Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb ook zo'n lichtroze kleurtje, alleen dan niet van MNY, maar van Rimmel, en die streept ook!
    volgens mij licht dat gewoon aan de structuur ofzo :)!
    Wel leuke kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik heb er nog geen maar deze twee vind ik wel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zier en nogal goedkop uit. Ik zag ook een review over de gele kleur, maar die dekt al helemaaal niet.

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.