woensdag 27 oktober 2010

Sneak peak: Halloween look.


Zoals jullie nu wel weten ga ik zondag naar het Halloween feestje van Serena. Ik zat steeds te twijfelen over de look die ik zondag ga dragen. Maar ik heb nu een beetje en idee wat ik ga doen.
Ik ga voor een zwarte/rode look. Hij is vrij heftig, maar ik kan er nog net mee in de trein ;) Op de foto komen de kleuren niet heel goed naar voren. In werkelijkheid knalt het rood van mijn ogen en zijn m'n ogen veel zwarter.

Ik ga morgen even de stad in om een leuke outfit te scoren. Ik denk dat ik een beetje in het rood/zwart blijf. Een beetje duivel achtig.

De make-up look is heel makkelijk om te maken. Ik gebruikte voor deze look maar 4 kleuren oogschaduw. Een highlighter, een rode kleur, een zwarte kleur en een zilveren kleur. Al deze kleuren komen uit mijn Matal mania pallet. Op mijn lippen draag ik een glossje van NYX. Ik heb mijn huid vrij bleek gelaten en ik denk dat ik bij deze look nog een rood kleurige/ donker roze blush ga dragen.
Ik ben tevreden over de look. Hij past goed bij het thema, maar is nog wel draagbaar. Ik hoop mijn kleding wat meer uit te kunnen pakken! haha.

Zouden jullie het leuk vinden om van deze look een tutorial te zien? Aangezien Halloween er aan zit te komen..

Liefs, Lotte

11 opmerkingen:

  1. Ziet er al mooi en gaaf uit :D Veel plezier op Serena's feestje alvast :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor :D Deze look is inderdaad ook nog wel draagbaar :D Veel plezier bij Serena!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Doe kleurlezen in! dan wordt het wat meer halloweeeen!
    leuke ooklook verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem eigenlijk best neutraal :) Zou zoiets gewoon voor doordeweeks doen. Maar misschien dat het aan mij ligt :P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh die lipkleur staat je wel erg mooi! Je kan het goed hebben :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem wel gaaf :D!
    en als je ook nog in de trein gaat ,loop je niet in heftige makeup ofzo :P!
    Dit is nog vrij normaal haha :P!
    Die lipkleur staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.