woensdag 20 oktober 2010

Sporten is leuk! Club Power

Wekelijks vertel ik jullie hoe het gaat met mijn afval race. Zoals jullie waarschijnlijk wel gelezen hebben, ben ik sinds vorige week begonnen met sporten. Vele van jullie raden mij aan om aan een groepsles deel te nemen. Ik ben dus even gaan informeren hoe dat bij ons zat, mijn nicht was net begonnen met Club power. Daarom ben ik afgelopen maandag met haar mee geweest en heb ik mijn eerste Club power les achter de rug. Club power is de nieuwe benaming voor Body pump. Tijdens deze groepsles werk je aan bijna al je spieren in je lichaam. Je gebruikt gewichten tijdens verschillende oefeningen. Wat ik zo fijn vind aan Club power, is dat je je eigen gewicht kunt bepalen. Je kunt het jezelf dus zo moeilijk mogelijk maken.
Ik vond het echt heel leuk om te doen, ook omdat je in een groep sport. Dit motiveert mij toch om extra goed mijn best te doen ;). Ik vond het ook nog eens heel gezellig, dat uurtje vloog voorbij. De dagen er na had ik wel enorme spierpijn, van mijn benen tot aan mijn schouders. Maar wat was het leuk! Ben je nieuwsgierig geworden naar Club power? Bekijk dan even dit filmpje, in dit filmpje krijg je een beetje een indruk wat Club power inhoud.


Ik vind het in ieder geval heel leuk om te doen, ik ga dit sowieso elke week een uurtje doen. Ik heb de smaak te pakken! :)

Liefs, Lotte

3 opmerkingen:

  1. Oew dat is leuk, heb ik ook een tijd gedaan op de sportschool, ik wil het binnenkort weer oppakken. Je verbrand er ook heel veel mee :D

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.