dinsdag 26 oktober 2010

Uiltjes zijn hip!


Al een tijdje zie je in veel winkels kettingen hangen met uiltjes. Ik zag ze bijvoorbeeld bij de H&M en bij de Pieces. In het begin vond ik het maar een raar idee om met een vogel om je hals te lopen. Maar ik ben aan het idee gewend en zie nu in dat ze super hip zijn! Laatst kwam Vera (m'n zusje) thuis met een uilen ketting, ze kocht hem bij de Pieces. Ik vond hem zo ontzettend leuk, dat ik hem even met jullie wilde delen.



Het is een lange ketting met daaraan een hoofdje van een uil en daaronder veertjes. Ik vind dit echt een hele leuke uilen ketting, een keer wat anders met die veertjes. Het is een ketting met vooral bruin tinten. Ik vind hem heel origineel en ik ga hem stiekem een keertje van d'r lenen. haha

Dit is niet de enige uilen ketting die je in de winkels tegen komt. De uil is hip en vind je echt overal. Ik ben een aantal webshops afgegaan en daar vond ik een aantal leuke exemplaren. Maar eigenlijk vind ik die van Vera toch het leukst!

Deze kettingen komen van www.welikefashion.nl en van www.Asos.com.

Vind jij de ketting met het uiltje en de veertjes ook zo leuk? Dan moet je even een kijkje bij de Pieces nemen, want daar heeft ze deze gekocht.

Liefs, Lotte

12 opmerkingen:

  1. Die is leuk! Ik heb zo'n hele simpele, die je rechts onder hebt staan :P

    x Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! En echt eens wat anders met die veren ja! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een heel mooie! :) Ik vind die uiltjes allemaal echt wel leuk, en die veertjes bij deze maken het speciaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hehe, sommige uil sieraden zijn wel cute :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind die linksonder het leukst, de anderen kijken een beetje boos.
    Die van je zus is ook erg leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb die linksonder, maar dan in kleur! Van de H&M :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt leuk! Ik zag hem gister ook bij de Pieces, en vond hem zo ontzettend schattig :D!
    Die linksonder is ook zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze is leuk!
    Zelf heb ik ook al eens oorbellen en een ketting met een uiltje gewonnen, daar ben ik echt super blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.