dinsdag 5 oktober 2010

Vera's outfit en ooglook: Animal print


M'n zusje Vera is gek op dieren, ze is net begonnen aan de opleiding dierenarts assistent. Gister was het dierendag en Vera kwam geheel in thema voor mij poseren. Vera kan met haar bruine ogen en haren deze print goed hebben.
Ook heb ik een mooie ooglook bij d'r gemaakt, ben je nieuwsgierig geworden? Lees dan snel verder..



Vera draagt hier een lange blouse met een panter print. Deze blouse kocht ze op Texel en is van het merk Broadway. Deze blouse combineert ze verder heel basic, met een zwarte legging en een zwarte taille riem.
Een panter print, kan al snel ordinair staan. Maar wanneer je de print op de juiste manier combineert, kan het ook heel modieus zijn.
Ik vind dat Vera de blouse op een mooie manier heeft gecombineerd. Op deze manier komt de blouse goed tot zijn recht. Bij deze outfit draagt ze zwarte enkel laarsjes. Geslaagde oufit Veer!


Deze ooglook maakte ik in combinatie met de oufit die ze droeg. Een mooie ooglook met verschillende goud/bruin tinten. Met die bruine kijkers van d'r, staat dit natuurlijk prachtig.
In haar ooghoeken en onder haar wenkbrauwen bracht ik een highlighter aan. Over haar ooglid bracht ik een super mooie gouden oogschaduw aan. Namelijk één van mijn MAC pigment samples, prachtig is die! In de buitenste ooghoeken en in haar arcadeboog bracht ik een wat donkere bruin aan met shimmer. Deze kleuren heb mooi in elkaar over laten lopen, zodat er een soort schaduw werd gevormd. Tot slot nog een lijntje en een likje mascara en hoppakee, klaar voor de foto!
Een gouden ooglook staat niet iedereen en is misschien niet helemaal geschikt voor overdag. Maar voor een feestje is dit zeker een knaller, vooral als je bruine ogen hebt.

Dit was de look van Vera voor deze week. Wat vinden jullie van deze outfit en ooglook?

Liefs, Lotte

4 opmerkingen:

  1. Mooie outfit, love the animal print :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi, ook de oogschaduw. Waar volgt ze die opleiding? Ik volgde hem namelijk ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit! en mooie ooglook.
    Wat heeft jouw zusje trouwens prachtig mooi vol en lang haar! *jaloers*

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er mooi uit. Ze draagt het inderdaad niet ordinair.

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.