donderdag 28 oktober 2010

What's in my school bag?


Ik heb op dit moment herfst vakantie en daar was ik heel erg aan toe. Ik ben net begonnen met mijn nieuwe studie SPH en over twee weken begint mijn toets week. Het HBO is zo anders dan het MBO, dus ik moet echt weer even leren 'leren'. Ik probeer daarom in de vakantie zo veel mogelijk te lezen/leren en volgende week ga ik alles nog is herhalen. Ik hoop dat dit voor mij gaat werken. Oke, weer terug naar dit artikel. Ik wil jullie graag laten zien, wat er zo al in mijn school tas zit. Ik lees dit vaak op andere blogs en ik vind dit altijd erg leuk om te zien. Stiekem is iedereen hier wel een beetje nieuwsgierig naar, toch?

Op de foto's zie je alles wat ik mee neem, behalve mijn school boeken.


Onder op de stapel zie je een schrijfblok en een map. Ik moet heel veel aantekeningen maken tijdens de colleges, daarom moet ik echt een schrijfblok hebben. In mijn map bewaar ik al mijn readers en extra papieren. Deze dingen heb ik altijd bij me. Verder zie je mijn Hello kitty agenda en mijn etui, ik kan echt niet zonder mijn agenda. Ik ben vrij perfectionistisch en hou van goede planningen. Ik schrijf al vroeg van te voren in mijn agenda wat ik af moet hebben, een planning is voor mij absoluut een must!


Dat Oilily tasje gebruik ik als portemonee. Hij is vrij groot, maar super handig. Ik bewaar al mijn pasjes in een mapje (die in mijn portemonee zit). Los geld en bonnetjes liggen gewoon los in mijn portemonee. Ik moet echt een grote poremonee hebben, anders raak ik hem zo kwijt! haha
En dan mijn telefoon, het is een Samsung lady phone. Geen idee welk type, erg he? Wat kan ik hier verder over zeggen, ik kan niet zonder mijn telefoon. Ik bel en sms veel, dus hij zit altijd in mijn tas. Ik wil trouwens echt snel een nieuwe, maar ik moet zeker een jaar met deze :(


Ik neem meestal iets voor mijn lippen mee, dit keer een potje vaseline en een gloss van MNY. Ik heb heel snel droge lippen, vooral met dit weer.
Tot slot mijn deodorant en een flesje water. Ik ben voor veel dingen allergisch en ook voor deo, daarom heb ik er één van het merk Neutral. Dit is het enige merk waar ik niet allergisch voor ben.

En dit was dan mijn school tas! Niet heel erg bijzonder, maar ik vond het wel leuk om dit even met jullie te delen.
Hoe ziet de inhoud van jouw school tas er uit?

Liefs, Lotte

12 opmerkingen:

  1. Dat sjouw ik ook altijd mee, behalve die map. Ik heb mijn readers in een snelhechter zitten en neem zo per dag de reader mee die ik nodig heb. Anders wordt het mij te zwaar. Suc6 met leren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd leuk om een kijkje te nemen in iemands tas! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zeg om dit te zien :D Thanks for sharing :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk artikel ! Je agenda is too cute haha :D

    x Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Neem je geen eten mee?

    Verder leuke tas &inhoud :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Marieke, haha ja hoor. Maar deze foto maakte ik toen ik thuis was, dus het eten was op ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Indd, altijd leuk om even te zien wat iemand dagelijks meeneemt! Wat zijn wij dames toch nieuwschierig hihi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om te zien wat je meeneeemt :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. superleuk!
    dat blok heb ik ook,
    van de hema toch? ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.