zaterdag 9 oktober 2010

Yes! Mijn Uggs zijn binnen.


Toen ik vanmiddag thuis kwam van mijn werk, kon ik wel een gat in de lucht springen. Want ik zag een enorme schoenendoos op mijn kamer staan! Ik wist natuurlijk direct dat dit mijn Uggs waren en ik opende de doos. Tot mijn grote verbazing zaten er hele andere Uggs in dan ik dacht. Even was ik teleurgesteld en ik kon ik wel gillen. Maar ik wilde ze toch even aan passen, eenmaal aan mijn voeten kon ik ze niet meer uit trekken. Ze zaten namelijk heerlijk en ze stonden super leuk!
Ik ben even gaan spelen met de knoopjes en ik kwam er achter dat je deze laars op veel manieren kunt dragen. M'n moeder en mijn zusje waren er van overtuigd dat ik deze moest houden, ze vonden deze vele malen leuker. Stiekem was ik blij dat deze Uggs mij waren toe gestuurd, want ik vond ze geweldig :)


Ik had de Ugg Bailey button besteld, maar ik kreeg de Bailey button triplet thuis. Toen ik even op de site keek, bleken deze 200 euro te zijn en ik heb maar 150 euro betaald, dus dat scheelt mij ook weer.

Ik denk dat deze fout ik ontstaan, doordat er twee verschillende stickers op de doos zitten. Op de één staat Bailey button en op de ander staat Bailey button Triplet. Maar ach, ik ben helemaal happy, dus wat maakt het nog uit?!

Ik heb nog even een aantal foto's waarop ik mijn wollige schatjes draag..
 
Ik vind de kleur heel mooi en het model ook. De knoopjes staan erg leuk wanneer ik ze normaal draag, maar ik vind het ook gaaf om het bovenste knoopje open te maken en de flap dubbel te vouwen.
 
Wat vinden jullie van ze?
 
Liefs, Lotte

19 opmerkingen:

  1. Wauwwww!! ik wil ze ook!
    Mag ik vragen waar je deze besteld hebt? of in ieder geval het andere paar?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah super mooi!! Hopelijk krijg je er veel plezier van;)Mss zou je de volgende keer de foto kleiner kunnen maken? Hij komt nu niet helemaal mooi uit in je lay-out.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeeel leuk! ik wil zelf graag korte Uggs, zonder knoopjes, maar deze zijn ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pretty ! En wat een koopje zeg ! Ik heb ze in het zwart, en heb EUR 240,= betaald ;-)
    Heb ze alleen nog niet aan gehad, vind het nog veels te warm...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoeveel waren de verzendkosten ??

    Zien er super leuk uit =)
    Goed dat je ze hebt gehouden haha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Anoniem, je hoeft binnen nederland geen verzendkosten te betalen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heb jij ff mazzel! Ik vind ze mooier dan de standaard!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, ik zit je artikeltje te lezen en m'n vriend zit naast me te roepen: 'Wat een leuke Uggs!!!'

    Ik vind ze trouwens ook onwijs leuk hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Duur maar wel mooi ! =) Veel plezier ermee ! :) Ze zien er echt mooi uit die bailey's ! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aaaah Wat leuk!
    Ben zelf niet echt van de Uggs, toevallig gister maar een nep paar bij de Primark gekocht, eerst kijken of die bevallen .... =D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind ze echt schattig <33
    Ik heb nep uugs, alleen iemand zei tegen mij: ''Marieke, heb jij nou echte uggs?'' ''Ik zo nee deze zijn nep XD'' ''Woow ze lijken er best veel op!'' zij zei toen XD

    Maar ik vind ze erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik heb de bailey buttons en ik heb 200 betaald!
    bij die triplet zijn idd wel veel mogelijkheden en
    ze zijn ook echt wel mooi!

    @ Aquilance er is echt wel een groot verschil tussen neppe en echte hoor. dus als de neppe je al bevallen moet je zéker voor de echte gaan, ze zijn warmer, lopen 10x beter en ze gaan veel langer mee (;

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oja, Lotte
    voel jij zelf ook geen verschil tussen de fake en de echte?
    of is het gelijk voor jou?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. @Tine, Ik voel een wereld van verschil aan mijn voeten. Ten eerste de maat, ik heb van mezelf maat 35, maar ik kon nooit de goede maat in Fake uggs vinden, ze waren eigenlijk altijd te groot. Maar bij de echte heb ik maat 34 en ze zitten gewoon perfect. De echte uggs voelen een stuk steviger dan de neppe, ze geven echt steun en dat heb je bij de neppe absoluut niet. En nog een verschil is het model en schapenvacht. Dit model is haast niet te verkijgen bij neppers en een nepper heeft niet zo'n heerlijk schapenvachtje, dit zit zo lekker zacht en warm. Ja ik ben overtuigd, ik neem nooit meer een paar fake uggs ;) haha

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.