vrijdag 5 november 2010

3e nagellakje gratis bij Mumi.nl


Kennen jullie de webshop www.mumi.nl al? Op deze beauty webshop verkopen ze allerlei producten die niet gemakkelijk in Nederland te verkrijgen zijn. Op deze webshop vind je meerder nagellak merken en daar houden wij natuurlijk wel van! Zo verkopen ze er o.a. Essie, China glaze, Color club en L.A. colors.
Op dit moment heeft Mumi een hele leuke actie lopen. Wanneer je deze code gebruikt: 3iS2, krijg je het derde nagellakje gratis. Dus wil je een keer een wat duurder nagellakje van bijv. Essie kopen, dan kun je dat nu heel voordelig doen.

8 opmerkingen:

  1. ja ik hem het ook al gezien! Echt een super actie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de tip! Ik ga er zeker gebruik van maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hm dat klinkt wel goed! Ik heb nog een aantal China glaze lakjes op mijn wishlist staan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De lakjes zien er leuk uit!! Ik ga eens op de site kijken voor deze geweldige actie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kende de lakjes nog niet nee :) Bedankt voor de tip :)

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.