maandag 1 november 2010

afvallen: na 5 weken.


Zoals jullie waarschijnlijk wel door hebben gehad, heb ik vorige week geen update over het afvallen geplaatst. Ik ben namelijk een beetje vast gelopen. Sinds ik bezig ben, ben ik nog steeds 3 kilo kwijt. Dat is natuurlijk erg goed, maar het schiet niet echt op. Als ik heel eerlijk ben, ben ik de afgelopen weken ook niet zo streng voor mezelf geweest. Ik was namelijk jarig, mijn moeder was jarig en ik had veel feestjes. Dit is natuurlijk geen goed excuus, maar toch kon ik al dat lekkers niet weerstaan.
Sinds 3 weken doe ik groepslessen Clubpower in de sportschool. Dit vind ik echt super om te doen en ik voel me op en top fit hierdoor. Ik merk ondanks dat ik niet in kilo's afval, dat mijn lichaam wel verandert. Het extra sporten maakt m'n lichaam fit en ik voel me ook gezonder.
Van af vandaag ga ik weer goed bezig met het afvallen. Ik ga weer beter op mijn voeding letten en hopelijk kan ik jullie volgende week vertellen dat er weer wat af is. Wish me luck!

Liefs, Lotte

12 opmerkingen:

  1. Als je meer sport dan vroeger kan dat verklaren waarom je niet in gewicht afvalt, spieren wegen meer dan vet! :) Het is dus belangrijker om naar je veranderende figuur te kijken dan naar de kilo's! En het feit dat je je gezonder voelt is ook veel belangrijker dan wat de weegschaal zegt. =)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Elisa, thanks! dat is ook zo, ik kweek nu veel meer spieren door het sporten. Ik vind het ook belangrijk dat mijn lichaam er anders uit gaat zien en dat ik me beter voel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel succes ermee ! Het is niet gemakkelijk in het begin en zoals Elisa zegt tellen spieren ook veel mee in kilo's =)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat goed dat je lekker aan het sporten bent! :D
    x Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super goed dat je nu aan sport doen!
    En het is heel normaal dat je nu weinig bent afgevallen, omdat je nu sport je natuurlijk ook spieren kweekt, haha. Dus het zou zelf zo kunnen zijn dat je juist wat aankomt, maar dat zijn dat je spieren, want spieren wegen meer dan vet ;) Succes nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Succes, het komt zeker te weten goed!
    en spieren wegen meer dan vet

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer dat de kilo's nog niet zo gaan, maar wel fijn dat je je al een stuk fitter voelt! Afvallen blijft moeilijk!!
    Suc6 ermee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel handig hulpmiddel is weight watchers online, daarmee kun je precies bijhouden wat je eet zodat je niet te veel, maar ook niet te weinig eet. Hoeveel je mag eten wordt berekent via je persoonlijke gegevens. En het fijne is je mag ALLES eten!

    Succes met het afvallen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind je eerlijk gezegdv helemaal niet dik... maar toch succes!!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.