maandag 22 november 2010

Ben jij al klaar voor de Winter?

Op dit moment is het nog herfst, maar nog eventjes en dan is het echt winter. Voor degenen die het nog niet wisten, ik haat de winter.. Ik vind het veel te koud en ik hou echt niet van sneeuw en ijs, geef mij maar de zon! Maar om de winter toch goed door te komen, vind ik wel leuk om al vast op zoek te gaan naar kleding die winterproof zijn! Hier boven zie je een winter outfit, dat ik zo zou aantrekken. Lekkere warme laarsjes van de Dolcis, een jas van Vila. De handschoenen en de wollen sjaal zijn van de Pieces en het jurkje is van Only. Een lekkere warme, maar toch hippe outfit. Zijn jullie al helemaal klaar voor de winter?

Liefs, Lotte

16 opmerkingen:

  1. Ik hou zelf ook helemaal niet van de winter. Leuke outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou ik ben nog totaal niet winterproof! Moet eerst maar eens mijn truien en vesten en alles weer eens gaan opzoeken ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben wel redelijk winterproof. Ik heb nog heel veel kleren die me van vorig jaar nog passen maar natuurlijk wil ik ook nog nieuwe dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ik haat de winter! Nattigheid, gladheid en koudheid bah! Maaaar nieuwe winterklerene is natuurlijk wel weer leuk, net zoals kerst en nieuwjaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Verschrikkelijk de winter! Het enige leuke is de kerst en oud en nieuw (met mijn verjaardag). Ik moet nodig weer eens wat leuke winter dingetjes kopen! Ik heb eigenlijk al genoeg, maar van kleren kan je nooit genoeg hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke outfit.

    Ik houd btw van de winter, sneeuw, ijs(SCHAATSEN) kerst, nieuw jaar, Sinterklaas I LOVE IT.
    Vroeger had ik altijd een zomerdip, maar nu niet meer, ik houd ook van de zomer ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie spulletjes! Ik hoorde dat hier deze week gaat sneeuwen, ik haat ook de winter :(

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die handschoentjes zijn super leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben nog niet 100% winterproof. Ik heb wel wat kleding van vorig jaar die ik nog aankan, maar ik moet nog wat nieuwe dingen aanschaffen! Leuke outfit! Ik zou dat ook zo aantrekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik haat de winter ook echt! veelste koud en alleen maar lastig, kan dan niet eens meer normaal naar school waarschijnlijk zonder 3x uit te glijden en te vallen.. nee, niks voor mij!

    leuke kleren! maar er mist nog wat? ;) een warme maillot of legging er onder? lijkt me alsnog koud met sneeuw.. hoewel dat jurkje misschien ook over een broek kan, als het korter valt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben er niet klaar voor! Ik heb het zo koud!! Die trui vind ik wel heel mooi op de foto. x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind de winter ook niet leuk. Véél te koud ;S.
    leuke outfits ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, vind echt alle dingen leuk die je hebt uitgekozen, precies mijn stijl :D Love it ! :) En ja, ben bijna klaar voor de winter, heb al paar goede truien maar wil nog een goede muts vinden of oorwarmers :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Verschrikkelijk die kou! Ik vind de sneeuw alleen gezellig met kerst haha,

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh die jas vind ik mooi! Die wil ik wel voor de winter :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De winter haat ik zo! Ik heb het in de zomer al koud bij wijze van spreken. Als heb ik twee sjaals en handschoenen aan, ik sta nog te trillen! Heb eigenlijk ook maar een paar heel warme kledingstukken, die outfit die je hebt samengesteld is wel heel leuk trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.