zondag 21 november 2010

Benefit ultra shines lipgloss.


In de goodiebag die ik van Serena kreeg, zagen jullie deze prachtige lipgloss van Benefit al langs komen. Ik was helemaal sprakeloos toen ik zag dat deze prachtige gloss in de tas zat. Ik kreeg de lipgloss in de kleur: Dancing Queens. Dit is een prachtig 'water meloen' roze kleurtje. De ultra shines lipgloss is nog in twee andere kleuren verkrijgbaar bij de Sephora. De glossjes kosten 19 euro per stuk.



De lipgloss zat in een heel leuk doosje van Benefit, ik vind het altijd een bepaalde luxe uitstralen als producten verpakt zijn! De lipgloss zit in een vrij dikke huls met een zwarte dop. Ik vind het een erg mooi flesje.


In tegen stelling tot de meeste lipglossjes, breng je de lipgloss aan met een kwastje. Het kwastje is vrij klein en hierdoor kun je hem heel precies aanbrengen. Ik vind dit zelf erg prettig, het kwastje voelt lekker zacht aan.


En dan de lipgloss zelf. De kleur is echt prachtig, zo'n kleurtje had ik nog helemaal niet. Het is een heel glimmend, roze kleurtje. Hij doet me inderdaad best wel aan watermeloen denken. Ik krijg er spontaan zin in! haha
Er zitten hele kleine shimmertjes in, maar deze vind ik op mijn lippen niet meer terug. Maar dat maakt de gloss niet minder mooi, want de kleur is echt geweldig. Een groot pluspunt aan de lipgloss is dat hij heel lang blijft zitten. Hij overleeft een maaltijd gemakkelijk. De lipgloss is niet plakkerig en voelt fijn aan op mijn lippen. De gloss ruikt een beetje zoet/fruitig, ik vind het wel lekker. Het is in ieder geval geen chemisch geurtje.


Ik vind het een geweldige lipgloss van zeer goede kwaliteit, de prijs kan alleen wel een beetje en nadeel zijn. 19 euro is natuurlijk best veel geld. Maar daar in tegen is de gloss wel super mooi en ik gebruik hem nu echt dagelijks!

Wat is jullie favoriete lipgloss en hebben jullie ook (goede) ervaring met de lipglossen van Benefit?

Liefs, Lotte

19 opmerkingen:

  1. Erg mooi kleurtje en ik moet eerlijk bekennen ik heb nog geen gloss van Benefit. Ik ben helemaal fan van de NYX lipsglosjes en dan vooral de vierkante variant.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind juist dat hij niet zo lang blijft zitten!
    Ik heb bij plakkerige glossjes altijd veel langer gloss op mijn lippen!

    Mijn review komt binnenkort online

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je je hier prachtig opgemaakt. Heel erg fris en die gloss staat prachtig bij je ogen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Inez, ooh dat is grappig. Ik ben benieuwd naar je review!

    @Teddy, dank je wel! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij kan echt alle kleuren hebben op je lippen he :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige gloss, en mooie look op je foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw! Ziet er echt heel mooi uit! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kleurtje! Ik heb jammer genoeg nog geen ervaring met benefit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, echt een prachtig kleurtje ! Had deze lipglossjes van Benefit al eerder gezien in een tutorial video van iemand en die had een andere kleur, nude denk ik en die was ook echt prachtig :) Wil er misschien wel eentje hebben :D Erg fijn dat ze niet plakken blijkbaar ! :) Bedankt voor de review en swatches :)

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.