dinsdag 23 november 2010

Catrice absolute Eye Colour oogschaduw


De nieuwe lijn van Catrice ligt nu al even in de winkels en van deze prachtige lijn heb ik ook drie oogschaduws in mijn bezit. Toen ik ze zag liggen wilde ik alle kleurtjes wel meenemen, ze zagen er zo mooi uit! Maar ik besloot er drie mee te nemen en ze uit te testen. Ze kosten 2,79 per stuk en dat is weer een heerlijk budget prijsje! Er zit 2,5 gram in en ze zijn verkrijgbaar in 32 verschillende kleuren.



De doosjes van de oogschaduws zijn doorzichtig en strak van vorm. Ik vind de doosjes absoluut niet goedkoop ogen, ze zien er strak en verzorgd uit. Veel beter dan dat het was! En wat een prachtige kleuren zijn het he? Ik heb de kleuren: Pink rock super star (roze), The violent violet (paars) en Bring me frosted cake (highlighter kleur). De kleuren bevatten een heel klein beetje shimmer, maar dit is bijna niet te zien.


Wat enorm veel pigment! Niet te geloven dat deze oogschaduws zo goed gepigmenteerd zijn, ik ben echt onder de indruk. Vooral de roze is echt prachtig. De lichte kleur is heel goed te gebruiken als highlighter. De paarse kleur is echt een hele mooie kleur paars. Wat ik zo fijn vind aan deze oogschaduws, is dat ze niet beginnen te korrelen. Ze blijven in hun vaste vorm en zijn daarom erg fijn in gebruik. De kleuren kunnen goed geblend worden en voelen zacht aan.

Ik weet het zeker, ik ga veel meer mono oogschaduws van Catrice aanschaffen. De kwaliteit is erg goed in vergelijking met de prijs. Dames sla je slag, want deze oogschaduws zijn echt een must have! :D

Liefs, Lotte

16 opmerkingen:

  1. Ik ben gék op deze! Heb gisteren mijn eerste gekocht en het eerste wat in m'n hoofd schoot was "Move over MNY!". Heerlijke oogschaduws! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er best OK uit :) Bedankt voor de swatches!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeeeel mooi!! Maar volgens mij ligt bij ons nog steeds niet de nieuwe lijn in de schappen! Ik ben er vandaag nog geweest maar ik heb die oogschaduws ook niet zien liggen, raar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, die pigmentatie is super! Wil je een draagbare look maken met die roze? (eigenlijk ook met de rest, want ik ben wel heel benieuwd haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw ziet er goed uit! Ben wel van plan om ook eens wat in te slaan! Eerst even kijken welke kleurtjes ik wil ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben even de stad in geweest, en heb er eentje geswachtst op mijn hand, ben door de regen naar huis gefietst en de kleur zit er gewoon nog vrij duidelijk op :O

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow wat goed!!!!
    bijna NL kleurtjes trouwens ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supergoede oogschaduws hé? Echt mooi gepigmenteerd! Dit zijn ook weer erg mooie kleurtjes ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wel leuke kleuren maar ik hou meer van shimmer dus hiervan ga ik niks kopen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zien er mooi uit! Ik wil er ook graag een paar van, maar ik vind het moeilijk om er een paar uit te kiezen die bij elkaar passen. Maar nu ik jou swatches heb gezien ga ik er zeker een paar uitproberen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben zo blij met de nieuwe kleurtjes :D

    x Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, veel pigment ondanks ze mat zijn! Ik ga er ook een paar shoppen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. nice ja ze zijn echt mooi!
    bij de kruidvat hebben ze nu stappelkorting ik kocht er vier en kreeg 2,93 korting dus meer dan 1 gratis!
    maar ik koop altijd bruine kleurtjes haha gewoon verslaafd aan lol
    oja en de limited edition glamourama zwart met glinster maar ze hadden ook een zwarte met blauwe glinsters die was super mooi!

    liefs pien

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.