dinsdag 30 november 2010

Catrice lipgloss, First kiss


In het nieuwe assortiment van Catrice, zitten ook een paar nieuwe lipglossen. Ik was hier erg benieuwd naar, daarom kocht ik er één in een zacht roze kleurtje. Het is de Lip Appeal gloss, in de kleur: First kiss.
Het is een zacht roze kleurtje, met super veel glittertjes. De lipgloss kost €3,79, wat ik een prima prijsje vind voor deze lipgloss.

Ik vind de verpakking van de gloss mooi, strak. De verpakking oogt best luxe en daar hou ik van. Hij ziet er netjes uit en zeker niet goedkoop.
De lipgloss breng je aan met een lange sponsaplicator.


En dan bedoel ik dus echt lang, zoals je kunt zien. Het moet er voor zorgen dat je in één veeg genoeg gloss op je lippen hebt zitten. Dit werkt bij mij wel, alleen vind ik een kleinere aplicator toch fijner werken. Hij is voor mij te groot en ik vind het zelf niet zo handig. Maar dat verschilt natuurlijk per persoon.


De kleur van de lipgloss vind ik erg mooi, licht roze met mooie glittertjes. Dit is echt zo'n lipgloss voor overdag, die bijna bij elke look past. Lekker neutraal roze. Ik vind de pigmentatie van deze lipgloss prima, je ziet de kleur op mijn lippen goed zitten en de glittertjes komen goed naar voren.
Aan de lipgloss zit geen vreemde smaak of geur. Hij is vrij neutraal en hij plakt niet. Hierdoor blijft de gloss niet zo heel lang zitten. Wanneer hij wat plakkeriger was, zou hij het waarschijnlijk langer vol gehouden hebben.

Een prima lipgloss voor overdag, de kleur is goed en hij is goed te combineren. Ik ben tevreden!

Liefs, Lotte


Ik had dit artikel al voor vanmorgen ingepland, maar dit is helaas niet goed gegaan. Sorry hiervoor!

13 opmerkingen:

  1. Mooi kleurtje! Staat je goed ! :) Bedankt voor de swatches.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. was nog aan het twijfelen of ik een glosje zou kopen maar deze is wel echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de kleur erg leuk alleen hou ik meer van de Colour Show lijn die blijven echt vele malen langer zitten dan deze lipgloss!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kleurtje! Ik hou van zacht roze! Erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kleurtje, staat je goed! :)Ik ben ook wel benieuwd naar de Color Show lijn..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb hem zelf ook en ik vind hem ook fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kleurtje, ik hou niet zo van lipgloss maar als hij niet plakt kan het er nog mee door :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kleurtje! Die ga ik ook halen, denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.