zondag 21 november 2010

Catrice nagellak, Hip Queens Wear Blue Jeans!


Sinds kort liggen de nieuwe producten van Catrice in de schappen. Het eerste lakje die ik uit deze nieuwe lijn heb gekocht is, Hip Queens Wear Blue Jeans. Een spijkerbroek blauwe kleur met licht blauwe glittertjes. Het kleurtje sprak me gelijk aan, wat een super gave kleur! Hij is echt donker blauw en in de zon zie je allemaal licht blauwe glittertjes. Dit kleurtje vind ik echt uniek en mocht niet in mijn stash ontbreken. Het lakje kost 2,50 en is verkrijgbaar bij de Kruidvat of Trekpleister.



Het lakje is net als alle andere Catrice lakjes. Het kwastje is lekker dik en hij smeert goed op mijn nageltjes. Hij droogt erg snel op en dat werkt fijn. Voor dit lakje heb je precies twee laagjes nodig, dan is hij helemaal dekkend. De licht blauwe glittertjes maken het lakje heel speciaal. Ik vind hem echt heel erg mooi!


Ik had nog Konad Nail art stickertjes liggen, met sterretjes. Ik zag dat die sterretjes precies de zelfde glittertjes hadden. Daarom plakte ik er twee op mijn duim en dat stond erg leuk!
Hebben jullie al nieuwe lakje van Catrice in jullie bezit en welke raden jullie aan?

Liefs, Lotte

17 opmerkingen:

  1. die wil ik ook nog even snel aanschaffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil alle 3 de nieuwe lakjes. Maar ik wacht nog even op een aanbieding, die vast binnenkort snel komt. Leuk ook met die sterretjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi lakje, ook al ben ik niet zo van blauw op me nagels. Ik heb nog geen nieuwe lakjes van Catrice.. die verkopen ze helaas bij ons niet :(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb hem ook heb hem alleen nog niet gebruikt:$. en heb ook die andere Absolutely Chinchilly die ik echt heel erg mooi creme kleurtje. ben ook zeker van plan de groene te kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik was op zoek naar zo'n kleur! Die moet ik nog eens halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een mooi kleurtje en die sterretjes zijn superleuk erop :D Bedankt voor de swatches verder :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er erg mooi uit, binnenkort maar even aanschaffen :D
    Mooie foto´s, ziet de glitters erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi! Ik was toch van plan om morgen wat nagellak te kopen, dus dan neem ik deze ook mee:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze wil ik zeker kopen! Ga woensdag naar Kruidvat om de nieuwe Catrice spullies te kopen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk kleurtje! Hij heeft wel wat van het Essence lakje, uit de Denim Wanted Collectie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. waaw, die ziet er ontzettend mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooi kleurtje! netjes gelakt ook zeg :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb deze ook, prachtig is hij he? Ik heb Run Forest Run ook gekocht, maar die heb ik nog niet gedragen ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit nieuwe lakjes moet ik absoluut hebben. Volgens mij is dit de kleur die ik al een tijdje zoek.

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.