maandag 8 november 2010

De goodiebag van Serena's Vip party


Hier is dan eindelijk mijn artikel over de goodiebag die we op het Halloween feestje van Serena kregen. Jullie waren allemaal zo nieuwsgierig en konden niet wachten om even in mijn goodiebag te neuzen. Ik laat met veel plezier zien wat we allemaal hebben gekregen. Het is eigenlijk een beetje te gek, er zitten zo veel leuke dingen in! Niet te geloven dat we zo'n over volle goodiebag mee naar huis kregen. Alles wat er in zit is gewoon leuk en bruikbaar. Nu maak ik jullie nog nieuwsgieriger he? Lees dan maar snel verder ;)

Ik ga jullie eerst even lekker maken met alle foto's waar de meeste spulletjes wel op staan.


Waaah! Wat een te gekke spullen he? En dan heb ik nog niet eens alles op de foto gezet, er zaten ook nog heel veel testertjes bij. Ik vind het zo ontzettend lief dat we dit gekregen hebben. Ik weet niet wat de andere meiden in hun goodiebag hadden, maar ik ben er in ieder geval super blij mee.
De lipgloss van Benefit is zo mooi! Hier ben ik echt enorm blij mee, net als met het Nfu-oh lakje! De sieraden die er in zaten vind ik ook heel leuk, de oorbellen heb ik al heel veel gedragen. Verder zitten er ook hele leuke en goede verzorgings producten bij. De konad nail art stickertjes zijn ook te gek.
Ik kan alles wel gaan benoemen, maar volgens mij is het duidelijk. De goodiebag was goed gevuld en hier zal ik nog lang van na genieten.

Trouwens, onze hond Bengel was ook heel erg nieuwsgierig naar de goodiebag, wat een wijsneusje is het ook. haha


Veel van deze spulletjes zal ik ook gaan reviewen, dus je zult ze vast weer een keertje op m'n blog tegen komen.
Serena, super bedankt voor al deze mooie spulletjes! :D

Liefs, Lotte

24 opmerkingen:

  1. Aah wat een leuke spulletjes echt leuk dat Serena dat georganiseerd heeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, wat gaaf al die goodies :D Die lipgloss van Benefit lijkt mij heel mooi en die Nuf-oh nagellak ook :) Schattige oorbelletjes trouwens, kon ze in de video niet zo goed zien maar nu wel :D Mooie dingetjes hoor, geniet ervan :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nfu-oh moest dat zijn, sorry :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. PS : wat een nieuwsgierige maar lieve, schattige hond heb je :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wouw, wat een leuke spulletjes! Zo lief van Serena. Vooral dat Nfu-oh lakje lijkt me heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ohhh die goodiebag was zoo leuk eh!
    ik vond het ook super gezellig met jullie allemaal!
    ik heb vraagje aan jou, ik las bij serena over een meeting ofzo met alle meiden,
    omdat ik er later bij gekomen ben, krijg ik die mails niet omdat ik apart gemaild, zou jij eventueel mij die mails kunnen sturen of mij er bij kunnen zetten!
    nou veel plezier met je goodiebag, maar dat zal wel lukken!

    Liefss

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ahhhh wat een schatje! die eerste foto van je hondje is zo lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aaah. wat veel leuke spullen!
    Wat lief van Serena!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zag het filmpje/foto's op Serena's blog en nu die goodiebag, waarom heb ik nou niet meegedaan?! Ik vond het een beetje eng, maar stom stom stom!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een ontzettend leuke goodiebag!! Ik ben heeel benieuwd naar dat NFU Oh lakje, zou je daar eens een swatch van willen doen? :D En wat een leuke hond heb je!
    x Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, wat een ontzettend leuke en goed gevulde goodiebag!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauw, leuke spulletjes! Wat lief dat serena jullie allemaal zo'n goodiebag heeft gegeven. Het Nfu-oh lakje ziet er echt mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. owww ik ben echt jaloers :P echt supe rleuke spulletjes heb je gekregen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk :D
    Ik had dezelfde spulletjes als jij alleen heb ik niet dat armbandje maar ipv daarvan nog een tweede ring met een bloem erop!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke Goodie bag zeg! Dat lakje lijkt me prachtig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een gave dingen zaten in de goodiebag zeg..!
    En wat een ontzettend schattige hond!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gaaf hoor, vooral het lakje van Nfu-Oh en het glossje van Benefit. Love love love! En wat is je hondje lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jeetje dat is een huge goodiebag!

    Erg leuk hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk! Zag bij Elly ook al wat langs komen, maar volgens mij zijn de bags wel wat verschillend, maar juist leuk! Gave dingen zitten erin:)

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.