woensdag 24 november 2010

Fake fur: Top of Flop?

Vandaag is het weer tijd voor een top of flop! Dit keer wil ik jullie vragen wat jullie van fake fur vinden? Of anders nep bont. Nep bont zie je op dit moment in veel kledingstukken terug komen. Je ziet er hele jassen van, maar ook in details of in de vorm van een sjaaltje. Wat vinden jullie, is het top of eerder flop? Ik vind het zelf wel leuk in de vorm van een sjaaltje of in details. Maar niet in een hele jas verwerkt, dit past gewoon niet bij mij. Ik ben erg benieuwd naar jullie mening!

Liefs, Lotte

12 opmerkingen:

  1. Het past ook inderdaad niet bij mij, maar laatst stond er een meisje in het pashokje naast mij en haar stond het wel heel leuk. Het moet je staan denk ik.. Of bij je passen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een vriendin van mij draagt het wel staat haar onwijs leuk! alleen bij mij vind ik het nou zelf net niks ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben het met je eens, in details vind ik het wel mooi. Maar het moet je wel staan, ik draag het zelf eigenlijk nooit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hmzz ik vind er zelf niet zo heel veel aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het mooi, maar dan ook liefst verwerkt in een kledingstuk. Ik heb ook het gevoel alsof ik een kledingstuk wat hélemaal uit nepbont bestaat niet kan hebben, terwijl ik het bij andere mensen vaak mooi vind :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het leuk! Alleen het wordt al snel ordinair dus je moet wel weten hoe je het moet combineren.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. voor de winter staat het super leuk!
    maar je moet het natuurlijk wel wel weten te combineren ja en het moet je staan :)
    beter nep dan echt zo zielig idee die lieve beestjes

    liefs pien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het past ook niet bij mij, alleen inderdaad in de vorm van een rand aan je capuchon ofzo. Maar het is natuurlijk altijd beter dan echt bont, dat vind ik vreselijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. FLOP!! Ik zou het zelf nooit aan doen! Bij andere mensen vind ik het af en toe wel leuk staan :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vind in het algemeen flop maar op een capuchon van een jas vind ik het nog wel OK maar voor de rest meh ...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Niet mijn stijl...
    Ja staat ook in het blaadje van ICI PARIS XL echt super leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.