woensdag 3 november 2010

Halloween vip party verslag.


Afgelopen zondag was het eindelijk zo ver. Na weken en dagen aftellen kon het Halloween feestje van Serena beginnen. Om half 9 ging m'n wekker af en ik stond binnen twee seconden naast mijn bed. Ik kon namelijk niet wachten om me te verkleden en op te maken. Ik ben wel 2 uur bezig geweest met het voorbereiden van alles en toen kon ik eindelijk weg. Toen mijn trein in Zwolle was aangekomen, trof ik Milou (van www.cherize.nl) aan. Ik herkende haar direct en ze had een paar hele toffe vampiertandjes in! We hebben de hele treinreis gezellig met elkaar gekletst en stiekem vonden we het ook een beetje spannend. We vroegen ons af hoe de andere meiden zouden zijn en natuurlijk hoe Serena zou zijn.
Na een treinreis van 2,5 uur kwamen we in Houten aan, weliswaar met een omweg, maar we waren er toch! In de laatste trein waren we Selin tegen gekomen, de 21e vipgast van de Halloween party. Met z'n drietjes gingen we opzoek naar het huisje van Serena. Toen we het gevonden hadden stapte we angstig in de lift, giechelend liepen we de lift uit, maar dat giechelen was al snel afgelopen. We werden opgewacht door een butler, hij was zo eng! Een stukje verder op konden we een snoepje halen bij een Psycho doll, en echt waar hier schrok ik me helemaal kapot. Toen we bij de voordeur van Serena's huisje waren, deed Serena de deur open. Wat zag ze er gaaf uit! Haar gezicht was echt heel eng geschminkt, helemaal wit en met donkere kringen om haar ogen. Verder had ze een lab jas aan, vol met bloed. Eenmaal in de kamer van Serena, zagen we een heleboel meiden zitten. Wat zag het er gaaf uit! Serena had echt enorm haar best gedaan met de versiering en het eten. Overal hingen spinnen en er lagen pompoenen, een doodskop en er branden heel veel kaarsjes. Het eten was ook afgestemd op Halloween.
Heel veel vip meiden hadden hun best gedaan er zo eng mogelijk uit te zien. Iedereen zag er zo leuk uit. De spanning die ik van te voren had, was al snel verdwenen. Iedereen was zo lief, grappig, leuk en mooi! We hebben heerlijk kunnen kletsen over alles wat wij leuk vinden, en dan vooral over beauty!
Tijdens deze dag stond er een ook een livecam aan, zo konden alle beautylab bezoekers met ons mee kijken. Dit was ook erg leuk, ik heb nog even mee zitten kletsen :). Angel van TheBeautyBakery was ook op dit feestje van de partij. Ze had nog heel veel beauty producten en producten van TheBeautyBakery om te verkopen. Daar heb ik natuurlijk even gebruik van gemaakt.
De tijd vloog die middag echt voorbij. We hebben heerlijk gegeten en ook nog even singstar gespeeld. En voor ik het wist was het feestje al weer voorbij.
Ik vond het echt jammer om naar huis te gaan, ik had het zo naar mijn zin! Ik heb echt een hele leuke dag gehad. Serena, je was super lief en aardig voor ons! Toen we naar huis gingen kregen we echt een enorme goodiebag mee naar huis. Niet te geloven wat er allemaal in zat! Milou en ik hebben er bijna de hele trein reis naar zitten kijken. Hihi
Ik wil alle lieve vip meiden bedanken en natuurlijk Serena en d'r zusjes! Het was ontzettend leuk georganiseerd en ik heb er van genoten. Ik zou zeggen, kom maar op met die Halloween vip party reünie! haha

Liefs, Lotte







De foto´s uit dit verslag komen van www.beautylab.nl, de batterijen van mijn eigen fototoestel waren namelijk leeg.

12 opmerkingen:

  1. Dat ziet er inderdaad heel gezellig uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. echt super gezellig lijkt me ^^ had er graag bij willen zijn :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. kun je geen artikel maken over wat er in de goodddie bagg zat?
    dat is mischieen een leuk idee :D

    xxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk hoooor! Iedereen is super gaaf gekleed!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er echt super leuk uit! Ik heb zelf ook nog even meegeken met de live cam. Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar wat er allemaal in de goodiebag zat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja er komt zeker nog een artikel over de goodiebag, maar die komt in een apart artikel. Anders zou het artikel wel heel groot worden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt leuk :D Ik had het al op de site van Serena gelezen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er erg gezellig uit, had de livechat ook eventjes aangezet. Toevallig stond jij er toen achter, hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh dat ziet er me een super leuk feestje uit ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk artikel het leek me er heel gezellig :D

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.