vrijdag 26 november 2010

Ik heb nieuwe paardrijlaarzen!

Als jullie mijn blog al een tijdje volgen, weten jullie ook dat ik van paardrijden hou en dat ik dat al heel lang doe. Ik rij al 5 jaar met dezelfde laarzen, gewoon omdat ik geen leren laarzen in mijn maat kon vinden. Ik heb maat 35 en dan kom je al snel op kinderlaarzen terecht, maar deze zijn meestal veel te smal. Begin augustus nam ik contact op met http://www.paardenlaars.com/  Zij verkopen laarzen van het merk Lipica en deze laarzen worden speciaal op maat gemaakt. Ik ben bij ze langs gegaan en ze hebben mijn benen en voeten helemaal opgemeten. Ik mocht helemaal zelf beslissen hoe mijn laarzen er uit kwamen te zien. Ik wist al precies wat ik wilde hebben en dit gaf ik aan ze door. En mijn droom paar laarzen zijn nu eindelijk van mij!


In het echt is de kleur van de laars meer bruin, zoals op de bovenste foto.

Het zijn echte leren laarzen en zijn dus speciaal op maat voor mij gemaakt. Ze passen dan ook perfect en ze zijn helemaal naar mijn smaak.
De kleur is een beetje rood/bruin en is echt prachtig! Ik kan echt blijven staren naar m'n laarzen, ze zijn gewoon perfect! haha
Het heeft in totaal 3 maanden geduurd voordat ik mijn laarzen kreeg, maar ze moeten dan ook speciaal voor jou gemaakt worden. En dan de prijs, die is echt laag. Ik betaalde namelijk nog geen 200 euro voor deze laarzen. Dat klinkt misschien veel, maar voor echte leren (en op maat gemaakte) paardrijlaarzen is dit mega goedkoop. Ik doe hier natuurlijk ook weer jaren mee en ik zal ze veel gaan gebruiken.

Vanavond heb ik les, dus dan kan ik ze lekker uit proberen.

Liefs, Lotte

15 opmerkingen:

  1. Leuk dat je ze op maat hebt laten maken! Veel plezier ermee xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zohee, wat een lastige schoenmaat.. Dat is vast lastig schoenenshoppen :o

    Mooie paardrijlaarzen heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn inderdaad prachtige laarzen! Dat je er maar veel hele mooie ritten mee mag maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een tip voor de volgende keer: rijlaarzen.nl is een betere site en het is een echte vakman die het ook op maat maakt (de beste trouwens die er is, hij staat ook bekend om het beste maatwerk).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Pinkfairy, Lipica is prima merk en mijn laarzen zijn van top kwaliteit en dat voor minder dan 200 euro. Daarom heb ik ook voor Lipica gekozen. de laarzen van rijlaarzen.nl liggen echt boven mijn budget. Ik ben al bijna 4 jaar opzoek naar laarzen, dus ik heb niet zomaar even voor Lipica gekozen, zit veel voorwerk in ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Pinkfairy, ik had trouwens de verkeerde link er bij gezet, Misschien dat je daarom ook niet zo onder de indruk was? haha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauwie ze zijn echt super gaaf!
    mooi prijsje voor zulke mooie laarzen jan-willem had er al over verteld dus ik was al wel benieuwd :) maar dat ze zo mooi zouden zijn had ik niet verwacht ik dacht gewoon zwart hihi

    liefs pien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ahh mooie laarzen! En wat een kleine voetjes heb je hihi!

    Veel plezier met ze !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie laarzen hoor :D Ik rij zelf ook paard :)
    Rij je ook met bruin tuig dan ofzo?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, mooie paardrijlaarzen ! Mis paardrijden nu door je artikel :p Heb het ook voor een lange tijd gedaan, echt een leuke sport :) Veel plezier met je nieuwe laarzen, ze zijn echt mooi ! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, onder de 200 euro is inderdaad helemaal niet duur voor zulke laarzen! haha aw wat een kleine voetjes heb jij! geweldig dat dit soort webshops bestaan dan. veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. @Madam Lotte: ik had niet eens op die link geclickt, maar kende de website wel :) Ja oke, het is vaak ook een budget-kwestie. En als ze een redelijke service bieden dan is het prima. Het was gewoon een persoonlijke tip :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wooooow! wat een beauty's! ik heb sinds een paar maandjes ook eindelijk leren rijlaarzen. maar ik vond ze vooral lastig te vinden door de prijzen. m'n ouders vinden het nogal snel duur.
    uiteindelijk heb ik prachte zwarte leren laarzen van Horka gevonden voor €156

    maare op maat gemaakt voor nog geen 200! das toppie!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.