zondag 28 november 2010

Ik sta in de Beauty & You!


Begin september schreef ik een artikel over een een nieuw product van Lancôme, namelijk de Miracle teint foundation. Ik schreef een goed review en ik was erg enthousiast over de foundation. Niet veel later kreeg ik een mailtje binnen, of ik misschien een interviewtje wilde afleggen aan de hand van dit product. Het was een journaliste die schreef voor het blad Beauty & you, een tijdschrift van de ICI PARIS XL. Ik vond het super leuk dat ze dit aan mij vroegen en binnen een paar dagen werd ik gebeld en hebben we het inteview afgelegd. Ik kon natuurlijk niet wachten tot dat het blad in de winkels zou liggen en gister kon ik hem dan eindelijk mee nemen.


Ik neem gewoon even een hele bladzijde in beslag! haha
Tijdens het interview werden er heel veel vragen gesteld. Waarom ik het product zo goed vond en wat voor werking het gaf. Waarom ik foundation gebruik en wat het verschil van deze foundation is. Uiteindelijk heeft de journaliste er een kort en bondig stukje over geschreven en dit staat nu in het blad. Ik ben best een beetje trots!


Ben je benieuwd geworden naar mijn stukje in de Beauty & you? Je kunt het tijdschrift gratis mee nemen bij de ICI PARIC XL. Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden!

Liefs, Lotte

28 opmerkingen:

  1. Leuke foto hebben ze erbij gezet! En het stukje klinkt professioneel, dus dikke pluim!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk voor je! En inderdaad een leuke foto. You go girl!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk!!!
    je bent beroemd haha

    groetjes pien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je dit mocht doen! Logisch dat je trots bent :D Ik ga zeker even bij Ici Paris XL langs om er 1 mee te nemen ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan me voorstellen dat je trots bent :-) Leuk hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Spijtig dat je blog er niet bij staat, maar je mag best trots zijn op jezelf :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. `Waaaaaaaah, wat gaaf!
    Hij ligt supertoevallig naast me!
    ff kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Misslanghaar, ja ik heb het wel geprobeerd m'n blog er in te krijgen, maar daar wilde ICI PARIS geen reclame voor maken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supergaaf! Je stukje is ook echt goed! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk zeg dat ze je wilde interviewen! Gefeliciteerd ! Het is toch best wel iets hé, wel jammer dat ze jouw blog er niet in wilde zetten dan :/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik gebruik deze foundation ook! ik begon ook met een proefzakje en ik was verkocht! ik deed daar overigens echt een paar dagen mee, dus ik zag meteen al hoe zuinig hij is! Nu heb ik gelukkig een hele flacon/fles staan die ik elke dag gebruik!

    gefeliciteerd met je stukje in dit tijdschrift! echt heel gaaf :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat gaaf dat je in een blad staat! Gefeliciteerd! Ik zal hem ophalen deze week als ik langs de ICI loop =D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk dat je erin staat! Ik neem altijd graag zo'n blaadje mee bij de ici paris, dus zeker deze keer niet vergeten dat te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk dat je in het blad staat! Goed stukje hoor, en tof dat ze er een foto bij hebben gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik zat gisteren bij de kapper en toen lag dit blad daar. Ik dacht gelijk: hey, da's Lotte! Had er nog een foto van gemaakt voor je, voor het geval je het zelf nog niet had gezien, maar die is dus niet nodig ;) Superleuk dat je er in staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat vet zeg! ik ga snel even op zoek naar de revieuw van de foundation hier op je site!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.