maandag 29 november 2010

Shoplogje van zaterdag 27 november.

Afgelopen zaterdag ging ik even met mijn moeder en zusje naar de stad, het was de bedoeling om Sinterklaas inkopen te doen. Jammer genoeg was het zo druk dat dit bijna niet lukte, toch heb ik nog wat leuke dingetjes kunnen scoren. Ik heb een paar dingen gekocht voor mezelf, dus niet voor Sinterklaas. Ik ga het even aan jullie laten zien.



Als eerste dit shirt met lange mouwen. Hij is van Vero Moda en is een beetje in military stijl. Ik had hem al eens vaker gezien, maar ik twijfelde steeds. Er zat nu 70% korting op, wat er op neer kwam dat hij nog maar 7 euro was! Dat vond ik echt geen geld, dus ik nam hem lekker mee. Ik vind hem erg leuk!


Verder kocht ik dit simpele shirt met lange mouwen van de Sting. Ik zocht al een tijdje een shirt met streepjes en deze heeft ook leuke pofmouwtjes. Volgens mij was dit shirt zo'n 15 euro. Lekker basic, maar altijd handig.


Afgelopen week was er stapel korting bij de kruidvat op de Catrice producten. Daarom koos ik 3 producten uit en hierop kreeg ik 35% korting. Ik hou van korting! haha. Ik wilde al heel lang het nieuwe lakje van Catrice: Absolutely Chinchilly! en nu heb ik eindelijk. Ik kocht ook nog een wenkbrauwpotloodje en een oogschaduw in: Go, Charlie brown!


Absolutely Chinchilly is echt een prachtige kleur nagellak. Hij is lekker creamy en de kleur zit een beetje tussen het beige en grijs in. Echt een bijzonder kleurtje, I love it!
Op de swatches zie je links de oogschaduw en rechts het wenkbrauwpotloodje. De bruine oogschaduw is helemaal mat en deze kun je met verschillende looks goed combineren. Het wenkbrauwpotloodje is gewoon donker bruin en voelt lekker zacht aan. Beide producten zijn goed gepigmenteerd. In totaal betaalde ik voor de Catrice producten minder dan 5 euro.
Stiekem had ik nog wel meer willen kopen, maar wordt December is een dure maand, dus ik hield me in ;)

Liefs, Lotte

11 opmerkingen:

  1. haha, december is een dure maand.
    Maar Lotte, het is nog helemaal geen december!
    hahahah.
    Superleuke dingen gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Brecht, I know! Maar ik weet dat december een dure maand gaat worden, vandaar dar ik me vast een beetje inhield. Hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leuke dingetjes! echt i love it!
    wil je weer eens een stash filmpje maken?
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind dat bruine shirt niet zo leuk, maar goed smaken verschillen! Verder leuke spulletjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke aankopen! Pofmouwen vind ik trouwens erg leuk de laatste tijd :D Heb zelf twee kledingstukken met pofmouwen :D En wat leuk dat je eindelijk dat nagellakje heb kunnen scoren ;) Veel plezier met je nieuwe aankopen ! :) En inderdaad, december is een dure maand =p

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Melanie, uhm welk bruin shirt? Ik heb namelijk geen bruin shirt gekocht. Bedoel je die met die military achtige? Ik ben dr juist heel happy mee :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke aankoopjes! Dat nagellakje wil ik ook nog heel graag, volgens mij is het echt een bijzonder kleurtje. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk dat je eindelijk dat nagellakje heb gekocht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeeeh dat military style shirt is leuk ! :D

    x Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke aankoopjes heb je!
    vooral die van Catrice vind ik leuk:D
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.