donderdag 18 november 2010

Korting op Vila kleding bij SansOnline

Kennen jullie de webshop www.sansonline.nl ? Deze webshop verkoopt veel kleding van leuke, betaalbare merken. Ik ben groot fan van deze site, de merken kleding zijn erg leuk en de levering is super snel. Je krijgt de kleding direct een dag erna geleverd. Mijn favoriete merken zijn Vero Moda en Vila. Op dit moment heeft SansOnline korting over veel verschillende kleding stukken van Vila. (o.a. op de kleding die je hierboven ziet). Het is dat ik zuinig moet doen met mijn centjes, maar ik kon mezelf bijna niet inhouden om wat te shoppen. Benieuwd naar andere aanbiedingen (want daar houden wij dames toch zo van?) kijk dan snel even op SansOnline!

Liefs, Lotte

6 opmerkingen:

  1. Leuk! Thanks voor de tip! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat ze korting hebben, Vero Moda is inderdaad leuk en het andere ken ik nog niet maar de kleren zien er leuk uit alvast :D Bedankt voor de tip :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oww wat leuk ik ga zeker even een kijk je nemen ^^

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.