maandag 29 november 2010

Ladies night in Den Ham, zorg dat je erbij bent!

Mijn oom is de eigenaar van het Health & Wellness centrum in Den ham. Zelf sport ik hier elke maandag en nu hebben ze speciaal voor alle dames een Ladies night georganiseerd. Het wordt echt een te gekke avond en een kaartje kost maar 4 euro. Hiervoor kun je de hele avond mee doen aan workshops, lekker shoppen en heel veel dingen proeven en testen. En dan het aller leukste, je kunt een metamorfose winnen. Je haar wordt geknipt en in model gebracht en je make-up wordt door een visagiste omgetoverd. Kom je uit de buurt van Den ham, of heb je zin een avondje uit? Koop dan snel een kaartje, wees er snel bij! Ik ben er de hele avond bij en kom ook helpen. Het wordt echt een te gekke avond.

Kom je nou niet uit de buurt, maar wil je toch naar deze ladies night komen? Stuur me dan even een mailtje madamlotte@hotmail.nl dan kan ik je het kaartje opsturen.
Neem al je vriendinnen mee en maak er een gezellig avondje van :)

Liefs, Lotte

6 opmerkingen:

  1. Hmm, ik woon echt niet in de buurt :S
    En wauw, je hebt al 150 followers!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whehe ik geloof dat dit de tijd van LadiesNights is :P Er is nu ook een in een paar dorpen bij mij in de buurt :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk, zouden ze bij ons ook eens moeten doen haah :P Jammer genoeg is Den Ham een beetje te ver weg :P

    x Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nice kga ff vrage of me mams mee gaat :)
    en me friends :)

    xoxo pien

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.