maandag 15 november 2010

Lime Crime magic dust oogschaduw


Vandaag wil ik jullie kennis laten maken met de losse oogschaduw van Lime Crime. Dit merk verkopen ze bij de Boozyshop. De losse oogschaduws zijn extreem goed gepigmenteerd en ik was er zo nieuwsgierig naar geworden. Daarom bestelde ik één magic dust in de kleur Diva. De magic dutst zijn verkrijgbaar in heel veel felle kleurtjes, maar ik koos voor een camel kleurtje. Omdat ik weet dat ik deze kleur vaker zou gaan gebruiken, dan zo'n knal kleurtje. De magic dutst kosten 12,95 per stuk en zijn in vele kleuren verkrijgbaar.


De oogschaduw zit verpakt in een klein, rond potje. De dop van de oogschaduw is knal paars met het logo van Lime Crime. De oogschaduw in de kleur Diva is een camel achtig kleurtje. Ik hou van deze kleur, ik had maar weinig oogschaduws in deze kleur. Toen ik het oogschaduw potje was ik echt verbaasd over de kleur, die is echt prachtig! Er zitten heel veel shimmertjes in de oogschaduw en de kleur is bruin, maar toch uniek.
De oogschaduw is echt heel goed gepigmenteerd, je heb maar een heel klein beetje van de oogschaduw nodig. Hij blend namelijk heel goed.


Ik ben echt heel erg blij met deze oogschaduw en het is kleurtje is echt fantastisch. De prijs is misschien wat aan de hoge kant, maar de kwaliteit is daar bij ook super goed. De oogschaduw bevat enorm veel pigment, het is een uniek kleurtje en hij blijft erg goed zitten. De oogschaduw geeft een mooi effect aan je look, je ogen sprankelen er van.


Bij deze look heb ik ook gebruik gemaakt van de Magic dust oogschaduw. Ik kreeg die dag veel complimentjes over mijn look :)
Ben je ook enthousiast geworden over dit merk?

Liefs, Lotte

8 opmerkingen:

  1. wauw mooi kleurtje hoor! had al gave kleurtjes gezien maar helaas nog geen geld om t te kopen :( als stufi binnen is maar eens wat shoppen :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooh da's een mooie kleur! in de look zie je helaas niet zo goed hoe mooi die is, met ogen dicht zou het beter zijn. maar toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Pinkfairy, ja dat klopt. Ik had die foto namelijk genomen voor de Studio sculpt foundation, en ik dacht ik plaats hem er even bij omdat ik daar deze oogschaduw droeg ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niet goedkoop maar wel mooi en leuke verpakking ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.