dinsdag 2 november 2010

MAC, Here I come!

Ik als beautyverslaafde moet me schamen, ik heb namelijk nog geen enkel beautyproduct van MAC. MAC is een kwalitatief zeer goed merk, alleen liggen de prijzen vrij hoog. Tja, arme studenten hebben niet veel te besteden ;).
Al wel maanden zeg ik tegen mezelf: "Binnenkort ga je naar de MAC en ga je ontdekken hoe geweldig dit merk is". Maar steeds stelde ik het uit. In die tijd heb ik heel de beautyblog wereld uit gespit en ben ik opzoek gegaan naar de mooiste en beste producten. Ik heb veel reviews gelezen en gezocht naar producten die goed bij mij passen.

Ik heb een zeer droge en vochtarme huid. Bij veel foundations krijg ik velletjes en ziet mijn huid er niet mooi uit. Daarom wil ik heel graag een foundation van MAC gaan proberen. MAC verkoopt de Studio sculpt foundation en ik las dat deze foundation erg geschikt is voor een droge huid. Hij blijft goed zitten en geeft een mooie egale dekking. Waarschijnlijk gaat dit mijn eerste (en hopelijk beste) MAC foundation worden.
Ook ging ik opzoek naar een mooie dekkende lipgloss. Toen ik de limited edition lipgloss van Cyndi lauper zag, was ik direct verkocht. Het is een zacht rode kleur, die veel pigment bevat. Op verschillende swatches heb ik de gloss bekeken en ik vind hem nu al prachtig. Hopelijk is deze gloss er nog, en wordt 'ie snel van mij!
Wanneer de producten in mijn bezit zijn, kunnen jullie zeker reviews verwachten. Ik kan niet wachten om mijn eerste MAC aankoopjes in te slaan. Hopelijk zijn de producten nog op voorraad. De foundation kost zo'n 30 euro en de lipgloss 17,50. Ik zie dit als een investering in een paar prachtige beauty producten :)

Liefs, Lotte

15 opmerkingen:

  1. Ik heb nu 3 mac producten, een Tinted lip conditioner in Fushia Fix, nagellakje in Bad fairy en eye powerpoint eyepencil in Stubborn brown. Stuk voor stuk mooie en bijzondere producten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt helemaal gelijk! Wil de Cyndi lipstick ook nog heel graag :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oeehh helemaal leuk Lotte!
    echt je zal er super blij mee zijn! ik ben vandaag ook weer geweest en heb ook de studiosculpt gekocht! ik wens je alvast veel plezier met je aankoopjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die lipgloss lijkt echt mooi, heb zelf degene van Gaga en die is ook wel mooi maar zou die van Cyndi ook wel eens willen proberen :) Veel plezier als je naar de MAC gaat en geniet van je eerste MAC producten alvast :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. goede keuze, je word vast en zeker heel erg hebberig als je daar bent, hihi. Dat had ik tenminste.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb ook niks van MAC wat erg!!!
    Wel leuke aankoopjes :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goede keuze! Ik heb Ook de SS foundation en vind hem ook best fijn werken. En ik heb van Cyndi niet de lipglass maar de lipstick, die echt prachtig is!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ben ik ook nog van plan :D Ik wil een foundation en een mascara hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Voor foundation vind ik het wel betaalbaar maar voor een lipgloss niet eigenlijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh leuk! Ben benieuwd hoe het je bevalt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben een grote MAC fan, dus ik kan het alleen maar aanraden :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik wacht vol spanning op je artikel erover:D ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb zelf ook nog maar 3 MAC producten, maar ik ga volgende week naar de MAC winkel en dan ga ik een hoop producten kopen! :D

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.