vrijdag 12 november 2010

MAC lipglass: Cyndi Lauper


Laatst zagen jullie mijn eerste MAC product, namelijk de studio sculpt foundation. Vandaag krijgen jullie mijn tweede aankoopje te zien. Ik kocht ook een lipglass van MAC, in de Cyndi Lauper variant. Deze gloss stond al op mijn wishlist en ik was ook erg blij dat hij er nog was. De liplgoss kost 17,50 en de gehele opbrengst van dit product gaat naar het MAC aids fund.


Naast de Cyndi lauper gloss die ik heb, hebben ze ook een Lady Gaga variant uitgebracht. Dit is ook een prachtig, licht roze kleurtje. Maar ik vond de gloss die ik nu heb gekozen warmer van kleur en beter bij mij passen.


Ik vind de verpakking erg mooi. Op de huls van de gloss staat een handtekening van Cyndi Lauper en de kleur van de gloss zie je er goed door heen. Je brengt de lipgloss aan met een spons aplicator.
De Cyndi Lauper gloss, is een warme koraal kleurige gloss. Hij is echt super goed gepigmenteerd en blijft echt enorm lang zitten. Dit is echt mijn beste lipgloss ever! De kleur is echt prachtig en het liefst kijk ik de hele tijd in de spiegel naar mijn lippen. De gloss plakt niet, maar blijft toch goed zitten. Ik kan heel goed merken dat deze gloss van zeer goede kwaliteit is.

De lipgloss bevat geen glittertjes of shimmer. Dit vind ik ook erg mooi aan de gloss, het is gewoon een creamy kleurtje. Zoals je kunt zien is de kleur echt prachtig, een beetje koraal/roze.
Ik ben echt zo blij met deze lipgloss, soms durf ik hem gewoon niet te dragen, omdat hij zo mooi is! Maar wanneer ik hem wel draag, voel ik me helemaal geweldig :)

Liefs, Lotte

13 opmerkingen:

  1. oooh die is echt super mooi!
    Als ik bij de MAC kom koop ik deze ook hij is zoo pretty! <33

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kleur :) Zelf heb ik de lipglass/lipgloss van Lady Gaga :D Bedankt voor de swatches, staat je erg goed trouwens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kleurtje! Ik draag ook graag koraalkleurige lipsticks/lipgloss

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een prachtige gloss, deze wil ik ook nog heel graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw, echt supermooi! De volgende keer dat ik bij MAC ben ga ik er toch eens naar kijken! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kleurtje!
    Staat heel mooi bij jou. Mijn lippen zijn al erg donker gepigmenteerd en koraal staat me om een of andere reden niet.

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.