vrijdag 19 november 2010

Mijn ervaring met de beautyblender (+ filmpje!)


Velen van jullie zullen al wel eens van de Beautyblender gehoord hebben, maar vandaag wil ik mijn ervaringen met jullie gaan delen. De beautyblender is een spons waarmee je verschillende gezichts producten kunt aanbrengen. Denk bijvoorbeeld aan foundation, poeder, blush, bronzer. De beautyblender heeft de vorm van een ei en het materiaal van de spons is erg zacht. Ik vind de beautyblender echt een super idee, sinds ik hem heb gebruik ik hem dagelijks. Het sponsje heeft een handige vorm, je kan met de bolle kant je foundation goed in je huid dippen en met het puntje kun je goed onder je ogen werken of bij je neus.
Voordat ik de beautyblender gebruik maak ik hem eerst nat onder de kraan, hierdoor wordt 'ie wel twee keer zo groot! Ik knijp het water er dan weer uit en maak hem droog in een handdoekje. Vervolgens breng ik de producten met de beautyblender op mijn gezicht aan. De beautyblender zorgt er voor dat je make-up er heel natuurlijk uit ziet. Je brengt je make-up deppend op je gezicht aan en dit werkt erg fijn.

Voor mij is het echt een grote uitkomst en ik kon echt niet mee zonder mijn beautyblender. Het werkt zo lekker en makkelijk, ik kan gewoon niet meer zonder. Omdat ik hem zo vaak gebruik, is het ook belangrijk om hem een paar keer in de week goed schoon te maken. Dit kun je het beste doen met een cleanser die ze bij de beautyblender verkopen. Ik heb de beautyblender gekocht bij de Boozyshop, Wanneer je een set koopt van de beautyblender en de cleanser samen, betaal je 24,95.

In dit onderstaande filmpje laat ik zien hoe ik met mijn beautyblender verschillende producten op mijn gezicht aanbreng.



Ik heb het artikel opnieuw online moeten plaatsen, omdat het filmpje niet goed op Youtube stond. Daarom zijn er helaas een aantal reactie's verdwenen.

9 opmerkingen:

  1. Het ziet er op zich wel interessant uit, ik kan me voorstellen dat het er mooier, egaler en dunner mee kan opbrengen dan met je vingers, maar zo'n blender wordt wel heel snel vies, zeker als je het in 1 sessie voor meerdere producten gebruikt zoals jij op het filmpje doet. Dat lijkt me toch wel lastig. Hoe reinig je zo'n ding?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @DalaLuz, daarom schrijf ik ook dat het heel belangrijk is dat je hem goed schoon maakt, een paar keer in de week. Dit kun je met de speciale cleanser doen. Deze laat je er in trekken en maak je in water schoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt wel een handig ding maar heb het niet perse nodig nu :) Bedankt voor de review :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag hem al op meerdere blogs, en hij lijkt me zeker handig. Maar ik gebruik zelf nooit foundation, dus ik zal hem zelf niet zo snel gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Opzich lijkt het me wel handig maar zonder beautyblender krijg ik het ook wel natuurlijk op mijn gezicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Inez, ja dat dacht ik ook. Tot dat ik hem zelf ging gebruiken, ik wil nier meer zonder ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je filmpjes blijven leuk om te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik gebruik ook geen foundation dus ik koop hem ook niet snel denk ik, maar wel een leuk filmpje!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.